• Anonym (Kåt...)

Nu har jag storhandlat sexsaker :-) behöver hjälp.

Vill veta om någon har provat följande saker som jag väntar på spännt i brevlådan, berätta era erfarenheter av det ni provat och hur bra det är och hur man använder dom på bästa sätt om nån har nåt tips:

Analplugg

Anal kulor

penisring med klitorisvibrator

piska

handbojor

ögonmask

Hoppas på svar

• Svar på tråden Nu har jag storhandlat sexsaker :-) behöver hjälp.
  • Anonym (**)

Då jag inte får hänga ut min kille så
    skriver jag anonymt:

Analplugg - Älskar vi båda två. Var ett av dom bästa inköp vi gjort!

Anal kulor - Har vi inte testat än

penisring med klitorisvibrator - Helt underbart

piska - är riktigt trevligt ibland, men det har en tendens till att gå till överdrift ibland hehe

handbojor - Ingår nästan varje gång vi har sex, vi har både läder och riktiga i metall

ögonmask - Kan ibland skrämma livet av mej, min sambo är riktigt bra på att berätta historier så det nästan känns verkligt. Tänk att ligga där och höra han berätta att det kanske inte är han som tar på dej och du inte ser själv och man blir både lite rädd och upphetsad... Riktigt trevligt!

Vet inte vad du vill ha för svar igentigen men jag älskar att vi kan ha så mycket leksaker och att vi kan leka tillsammans :)

• valkyrie

Analplugg - jag älskar det. men smaken är ju som baken men gillar du analsex så gillar du garanterat den.

Anal kulor- det är okej men gillar plugg bättre

penisring med klitorisvibrator - det är värd vat ända öre vill jag lova

piska - du lär få en orgasm bara av att få känna den

handbojor - kul lek

ögonmask - alltid sexigt

• Anonym (Kåt...)

Tack för era svar

• Anonym (1)

Förklara det sköna med penisring med klitorisvibrator för mig.... Jag ser inte att det ska vara skönt. Jag behöver ständig stimulering av vibratorn om det ska vara skönt. Jag har aldrig provat en sådan ring, det verkar vara för kort stund för att det ska ge mig något... eller?

• Frk Svår

Anonym (1) skrev 2009-08-20 21:33:24 följande:

Förklara det sköna med penisring med klitorisvibrator för mig.... Jag ser inte att det ska vara skönt. Jag behöver ständig stimulering av vibratorn om det ska vara skönt. Jag har aldrig provat en sådan ring, det verkar vara för kort stund för att det ska ge mig något... eller?
    Undrar samma sak. För att penisring med vibrator ska ge ngt så måste den ju vara mot klitoris hela tiden varpå killen måste vara still i mig. Känns nästan som att en minivibrator på klitoris är bättre, då slipper han ju vara still
  • Knasis
    Frk Svår skrev 2009-08-20 21:37:51 följande:
    Anonym (1) skrev 2009-08-20 21:33:24 följande: Undrar samma sak. För att penisring med vibrator ska ge ngt så måste den ju vara mot klitoris hela tiden varpå killen måste vara still i mig. Känns nästan som att en minivibrator på klitoris är bättre, då slipper han ju vara still
    Precis min tanke.

Däremot en analplugg är härligt!
    Piska har jag inte testat men pisk är härligt!

Vad det gäller ögonmask så ska jag nog ta killens "sovmask" nästa gång. Han har den för att det ska bli mörkt när han sover.. Hehe..
    Hoppas inte för mycket så mister du inte allt
  • Frk Svår

Handbojor och ögonbindel är väldigt trevligt, särskilt i kombination

• Anonym (Kåt...)

Jag är lite extremt kåt av mig och vill prova allt
    Men analpluggen har jag testat nu och jag säger bara wow

• Anonym (eldröd)

Analplugg - älskar!

Anal kulor - har inte testat, än...

penisring med klitorisvibrator - har inte fattat grejjen med det.... får antigen inte till det som man ska, eller så funkar det inte för oss helt enkelt...

piska - mmmm! har flera stycken... ;) vi tänder på att piska/piskas! kan inte förklara det, det måste upplevas. antingen tycker man om det eller inte.

handbojor - mmmm! har flera stycken. tycker det är upphetsande

ögonmask - stämningshöjare! det är läckert att bli utlämnad på det sättet!

• Anonym (Kåt...)

vad är rotting?

• gutegirl
    Anonym (Kåt...) skrev 2009-08-21 09:05:51 följande:
    vad är rotting?
    Ett träslag med schysst schvung. Såg att du handlat en piska.
    Bloggar så smått igen! www.gutegirl.blogspot.com
  • honkie

analplugg - jävligt skönt. vi har en liten som används på oss båda.

analkulor - hon hatar, jag älskar

penis ring - helt jävla värdelöst. användes en gång, sen kastades skiten. de som tror att den även är till för "hans" njutning är helt jävla fel ute.

piska - föredrar en härlig handflata

handklovar - helt ok. borde egentligen köpa såna där "bondage rep" (kommer ej ihåg vad de heter). älskar iofs att smyga in till tjejen när hon duschar och låsa fast händerna vid duschslangshållaren så hon står fastlåst med händerna ovanför huvudet och med magen mot väggen. då sätter jag mig först på knä och slickar henne baikifrån sen stoppar jag in den och kör igång... på mina vilkor!

ögonbindel - fult och osexigt. mycket snyggare med en vanlig scarf.

• Kåtast i stan

Tjena, Jag och min Sambo älskar att testa spännande saker. Vi använder båda analplugg till vardags, glider runt hemma med den i bara ;) Jag har ofta min tjej i koppel som det står hora på och så har hon en analplugg med "svans" Så får hon gå runt hemma och "smutsa ner" tills jag måste bestraffa henne. Vi har även provat ombytta roller då hon har en strap-on. Måste säga att de kändes fel i början men låter man fantasin flöda och kvinnan Tar ställning och är en riktig Mistress så är det riktigt najs! Vissa helger så lever vi i sexet, jag vaknade en morgon då stod min tjej på alla fyra i sängen Med sitt koppel läderstövlar analpluggsvansen och en gagball i munnen. Sedan ger hon min den sötaste minen och börjar att kissa i sängen, det hela leder till långt hårt lördagssex, Vi lämnade inte sängen för än söndag eftermiddag. Snuskigt, nasty, tyck vad ni vill, jag älskar de! ;)

• Anonym (brrrrrr)
    Anonym (1) skrev 2009-08-20 21:33:24 följande:
     tyckte oxå att sånn ring va rätt värdelös, vibrationerna gör d svårt å koncentrera sig plus att mr big ben somnar lättare haha 
  • Anonym (nyfiken)

hur använder man kulorna bäst? hur är det tänkt?

• aleakim
    Analplugg - Jag älskar, maken älskar när jag använder en men tycker inte att det var någon höjdare själv.

Anal kulor - Aldrig testat

penisring med klitorisvibrator - Inget för oss. Visst, han blir stenhård men tappar av någon anledning halva känseln och för händer det inte så mycket.

piska - Älskar men föredrar ändå handflata

handbojor - Lekt mycket med det, gillar att känna mig maktlös men det funkar lika bra att binda med annat. Bältet på morgonrocken är t ex mjukt och skönt.

ögonmask - Samma här, jag gillar det men binder lika gärna med en sjal eller något annat som funkar. Det behöver inte vara just en ögonmask.
Svar på tråden Nu har jag storhandlat sexsaker :-) behöver hjälp.