• Anonym

Tjejer: Hur många ggr kan ni komma?

Nu menar jag inte multipla orgasmer i snabb följd utan vanliga orgasmer.

Hur många kan det gå för er innan ni känner att ni inte orkar mer?

Hur lång tid efter en orgasm behöver ni på er innan ni vill fortsätta med stimulans eller kan ni/vill ni ha fortsatt sex direkt efter orgasm? Föredrar ni en liten paus (och hur lång) innan er partner fortsätter?

Nu oavsett partnerns eventuella förmåga. Det behöver ju inte handla om penetrerade sex.

• Svar på tråden Tjejer: Hur många ggr kan ni komma?
  • kaksmulan

Beror på hur länge vi ids hålla på. Men tre-fyra gånger i en följd händer. Ska jag vara ärlig så är det bara en gång i 99% av fallen så det är inte så ofta det händer.

Felixens♥, Ellendellens♥ och Krumelurernas♥ stolta mamma!
  • Anonym

Jag kan komma mååånga gånger. Imorse 5 gånger på raken, men efter 3:e gången fick jag låta bli en stund

Jag vill inte gärna ha någon paus. Jag vill fortsätta genast!

• Anonym (Upplagd)

2-3 gånger kan jag komma men ids helt enkelt inte. En räcker gott åt mig. Har vi inte haft sex på ett tag kan jag vilja ha 2st beror helt och hållet på hur kåt och upplagd jag är

• Anonym

Ni som det räcker med en gång för: Rinner kåtheten av er helt efter orgasm eller finns den kvar lite, men att ni inte orkar fortsätta på nytt?

• Anonym (Tita)

Jag har lyckats komma fem gånger under en akt, däremot löper det stor risk att jag blir kissnödig efter 3-4 gånger och det är sällan jag når den siffran! =)

• Anonym

Hur mycket som helst tills jag börjar bli för nött. Behöver ingen paus på något sätt, inte heller om min kille bara ligger och pillar på klittan. Han kan bara fortsätta genom orgasmen och köra vidare för nästa utan paus. Jag har alltid haft det så som jag minns, men han säger att det är ovanligt. Underbart är det i alla fall. Kan utan problem komma utan att klittan är med alls, men brösten får gärna vara med oavsett vad

• Anonym (liten mamma)

2-3 ggr tycker jag är det ultimata, sedan blir orgasmerna inte lika kraftiga för min del. Jag kan komma fler gånger, men det är sällan som de sista blir så kraftiga som jag skulle önskat. Tyvärr kan min sambo inte hålla på så länge längre av någon anledning, så oftast blir det numera en gång eller högst två, minns inte när jag hann komma fler gånger sist men det var MINST ett halvår sedan, kanske ett år.

Jag brukar vara stilla i ett par sekunder efter innan jag fortsätter igen.

• Anonym

Anonym (liten mamma) skrev 2009-08-13 14:41:15 följande:

2-3 ggr tycker jag är det ultimata, sedan blir orgasmerna inte lika kraftiga för min del. Jag kan komma fler gånger, men det är sällan som de sista blir så kraftiga som jag skulle önskat. Tyvärr kan min sambo inte hålla på så länge längre av någon anledning, så oftast blir det numera en gång eller högst två, minns inte när jag hann komma fler gånger sist men det var MINST ett halvår sedan, kanske ett år.Jag brukar vara stilla i ett par sekunder efter innan jag fortsätter igen.
    Har inte din man en tunga och fingrar .

Min fråga gäller egentligen inte enbart under själva penetreringen utan det kan vara tex att mannen först slickar/smeker till orgasm. Sen kanske penetrering och orgasm. Mer pill/slick etc. Alltså inte ett megalångt knull (fast det kan det ju vara det med).
  • redneck girl

flera gånger,lugnar mig någon sekund efter bara.....men när den stora kommer så är det färdigt.då är man nästan död;)

• Anonym

Rekordet är 21 gånger, hade säkert gått fler gånger men orkade helt enkelt inte hålla på längre. Dessvärre var det själv och inte med en partner. Killen har lyckats med två. För min del föredrar jag några sekunders paus efter orgasmen innan man går på det igen.

Svar på tråden Tjejer: Hur många ggr kan ni komma?