• Anonym (busig)

Tips på 'överraskning' till sin karl?

Jag är i en fas där jag är dunderkåt och vill hitta på nya 'bus' för min karl =)

Jag vill gärna ha lite 'gratis'-tips, dvs saker hemma som man kan 'modifiera' till exempelvis en outfit eller någonting.

Jag tänkte tanken på om karlar verkligen uppskattar att bokstavligen slita av sin tjejs kläder (riva sönder för att komma åt), och då är det ju bara att ta på sig kläder man kan tänka sig att offra för den sakens skull ;)

Hur uppskattat tror ni att det är?
    Min tanke är att förklippa ett linne, så att han bara kan riva upp det, samt att sy om sömmarna på en kort, svart så att han bara kan riva av den ;)

• Svar på tråden Tips på 'överraskning' till sin karl?
  • Meegol

Anonym (busig) skrev 2009-08-12 16:18:44 följande:

Jag är i en fas där jag är dunderkåt och vill hitta på nya 'bus' för min karl =)Jag vill gärna ha lite 'gratis'-tips, dvs saker hemma som man kan 'modifiera' till exempelvis en outfit eller någonting.Jag tänkte tanken på om karlar verkligen uppskattar att bokstavligen slita av sin tjejs kläder (riva sönder för att komma åt), och då är det ju bara att ta på sig kläder man kan tänka sig att offra för den sakens skull ;)Hur uppskattat tror ni att det är?Min tanke är att förklippa ett linne, så att han bara kan riva upp det, samt att sy om sömmarna på en kort, svart så att han bara kan riva av den ;)
    Vet du vad han gillar?
  • Anonym (busig)
    Tantor skrev 2009-08-12 16:20:23 följande:
    Anonym (busig) skrev 2009-08-12 16:18:44 följande: Vet du vad han gillar?
    Oh ja, det är ju inte det som är problemet - det är jag som har brainfreeze och inte riktigt kan komma på nya idéer.
    Igår fick han mig i pennkjol med stayups och ett linne. (utan undisar).
    Jag kan ju inte köra på det temat idag igen, då jag verkligen vill överraska honom - varje gång.
    Jag testade chokladdoppade bröstvårtor en gång, och DET var uppskattat =)

Jag behöver bara lite nya idéer =D
  • BuckyKat

Bind för hans ögon?
    bind fast honom och "plåga" honom genom att smeka honom lääänge?
    mörka ner ett rum totalt, släpp in honom och låt honom "hitta" dig?
    ta med honom på en tur i bilen och smek honom medan han kör?
    Packa picknickkorgen, skippa trosor under kjolen och se hur länge han kan hålla sig efter att ha upptäckt det...?
    lägg en lapp i hallen med "din vilja är min lag" och ligg och vänta på honom i sängen?
    ligg naken framstupa över sängen med särade ben när han kommer hem?

• Meegol

Anonym (busig) skrev 2009-08-12 16:22:57 följande:

Oh ja, det är ju inte det som är problemet - det är jag som har brainfreeze och inte riktigt kan komma på nya idéer.Igår fick han mig i pennkjol med stayups och ett linne. (utan undisar).Jag kan ju inte köra på det temat idag igen, då jag verkligen vill överraska honom - varje gång.Jag testade chokladdoppade bröstvårtor en gång, och DET var uppskattat =)Jag behöver bara lite nya idéer =D
    Låter som trevliga teman
    Du kan kanske bjuda honom på en oljemassage, med MYCKET olja, eller tvärtom, sätt en flaska olja i handen på honom och säg att du vill glida tillsammans med honom.
  • Anonym (busig)

heh, ikväll blir det att klona hans underbara redskap. min tanke var att han kan ta mig på flera sätt samtidigt, och det var han inte sen med att haka på =)

så ikväll får han komma hem till en troslös kåt brud, med en minimal svart kjol XD

• Anonym (busig)

okej, fick precis mess från karlen, där han fick specifiera sina önskemål om hur han vill ha mig =D

fan, nu blev jag ju kåt. och det är för tidigt att börja förbereda sig nu, fast man inget hellre vill :P

• Anonym (busig)

det klassiska - kort klänning, vita eller svarta string, så att han lätt kan komma åt =)

jag måste verkligen satsa lite mer på sexiga underkläder.

du vet måhända ingen bra, inte alltför dyr webshop?

• Meegol

Anonym (busig) skrev 2009-08-13 16:30:08 följande:

det klassiska - kort klänning, vita eller svarta string, så att han lätt kan komma åt =)jag måste verkligen satsa lite mer på sexiga underkläder.du vet måhända ingen bra, inte alltför dyr webshop?
    IRL (vart bor du) eller på webben?
  • Anonym (tips)

Här kommer ett tips som jag gjorde för min man.
    Jag skulle hämta honnom på jobbet villket jag gjorde endast med en kappa o stövlar på mig, när vi satt i bilen såg jag till att kappan gled upp så att han såg att jag va naken under.
    Vi körde snabbt in på en mindre väg, parkerade o hade sex det va väldigt uppskattat.

• Meegol

Anonym (tips) skrev 2009-08-13 16:37:27 följande:

Här kommer ett tips som jag gjorde för min man. Jag skulle hämta honnom på jobbet villket jag gjorde endast med en kappa o stövlar på mig, när vi satt i bilen såg jag till att kappan gled upp så att han såg att jag va naken under. Vi körde snabbt in på en mindre väg, parkerade o hade sex det va väldigt uppskattat.
    Nice
  • Anonym (busig)

Anonym (tips) skrev 2009-08-13 16:37:27 följande:

Här kommer ett tips som jag gjorde för min man. Jag skulle hämta honnom på jobbet villket jag gjorde endast med en kappa o stövlar på mig, när vi satt i bilen såg jag till att kappan gled upp så att han såg att jag va naken under. Vi körde snabbt in på en mindre väg, parkerade o hade sex det va väldigt uppskattat.
    Hihi, jag gjorde något liknande förra sommaren. Vi skulle till affären där jag bodde,och jag skjutsade honom sonika på cykeln i klänning (utan underkläder)
    Han hade lite svårt att hålla händerna i styr när vi var på Hemköp ;)
  • Anonym (busig)
    Tantor skrev 2009-08-13 16:39:36 följande:
    Sorry, läste lite slarvigt www.snyggunder.se/ www.victoriassecret.com/ egentligen är det bara att googla "sexiga underkläder" så hittar du massor.
    Tack!
    Men man hittar så mycket skit och bortser från de som är riktigt bra.

Har du handlat någonting från någon webshop som du vet är bra?
  • Anonym (busig)

kan ju påpeka att jag har breda höfter och en stor häck, så medium (som verkar vara deras största) kanske inte passar :s

• Meegol

Anonym (busig) skrev 2009-08-13 17:00:18 följande:

kan ju påpeka att jag har breda höfter och en stor häck, så medium (som verkar vara deras största) kanske inte passar :s
    Hm, de borde väl ha större än medium kan man tycka.
    Hur gick det för er, blev han glad?
  • Anonym (busig)

halva natten, och nu på morgonen =D

• Meegol

Anonym (busig) skrev 2009-08-14 11:09:51 följande:

halva natten, och nu på morgonen =D
    Hehe, låter som att ni har det riktigt bra
    Så vad är planen idag?
  • Anonym (busig)

idag? hm...jadu... förhoppningsvis kommer sambon loss från jobb tidigare, så vi fortsätter nog där vi var i morse (fick ju bli en snabbis) =D

Svar på tråden Tips på 'överraskning' till sin karl?