hur lång tid efter ivf/ insättning plussade ni?
De e ju sagt att man ska ta grav test efter 18 dagar efter ägg insättning, men det är ju år dit.... Hur länge orkade ni vänta? Hur tidigt har någon plussat?
Otålig o nyfiken =)
De e ju sagt att man ska ta grav test efter 18 dagar efter ägg insättning, men det är ju år dit.... Hur länge orkade ni vänta? Hur tidigt har någon plussat?
Otålig o nyfiken =)
Jag skulle vänta i 14 dgr enligt kliniken, men tjuvtestade på dag 12 och fick plus .
*Håller tummar och tår för dig*
Jag tror jag smygtestade på ruvardag 7 eller 8 och fick ett stort och fint +. Kolla i min blogg så ser du Jag har alltid smygtestat...är sjukt nyfiken av mig. Håller tummarna för dig!
Jag skulle vänta 18 dagar, men gjorde ett test på den 15e dagen, så tre dagar före. Kunde verkligen inte hålla mig längre då..kunde ju knappt sova heller..:P
Plussade på dag 11
Jag plussade dag 15. Kunde inte heller vänta. Men de gånger det inte gått vägen har mensen kommit dag 16. Nu kände jag liksom på mig...
Blev inget tyvärr. Mensen kom dag 14=( ladda inför sista försöket nu.
Beklagar Lycka till nästa gång
Jag fick ett svagt streck en vecka efter ET sen blev det bara starkare och starkare och på TD tog jag ett digitalt med texten GRAVID!!!!!!!!!!!!!!
Jag skulle testa mej den 21 april MEN testa mej den 17 april å det blev ett +