Blir galen!!! Vad göra åt grannens skällande hundar? Köpa hundskrämma?
Har nyligen flyttat till hus, och i huset bakom oss visar det sig nu att det huserar 4-5 stycken gigantiska hundar som inte gör annat än att springa i trädgården hela dagarna och skälla utav h*lvetes alla krafter.
Håller på att bli galen!!! Man kommer hem, trött från jobbet och trots att jag håller till i det rum hos oss som ligger längst bort från grannarna, så hör man detta skällande konstant, hela tiden nu i snart tre timmar.
Vi har sagt till grannarna då vi var och hälsade första gången att hundarna ibland låter lite mycket, men de verkar inte direkt bry sig.
Man kan inte koncentrera sig på något hemma i lugn och ro för detta eviga skall, för att inte tala om att det är totalt omöjligt att sitta i trädgården för då springer de och glufsar och skäller ännu mer vid staketet till oss.
Vad i helskotta ska man göra??? Köper snart en sådan där hundskrämma som visst ska göra närområdet otrivsamt för hundarna!
Jag är absolut inte emot djur eller hundar på något sätt, men mina husdjur ska inte påverka mina grannars liv och jag vill inte heller påverkas av deras val av husdjur.
Förstår att en hund skäller då och då - men detta, 4-5 hundar som håller på konstant i TIMMAR får mig att snart fasiken flippra ur!