Finns det inga äldre modebloggare?
Har surfat runt på en del populära modebloggar och konstaterat att alla känns som 20åringar
Finns det inga tuffa, fräcka modebloggare som är 30+? eller tom 40+?
Har surfat runt på en del populära modebloggar och konstaterat att alla känns som 20åringar
Finns det inga tuffa, fräcka modebloggare som är 30+? eller tom 40+?
Jag läste att tjejen som har bloggen www.gizmolinas.se även ska starta en modeblogg. Hon är snart 39 år har jag för mig .
Det hade varit trevligt
Jag menar det måste finnas fler som jobbar med mode än 20åringar. Bara för att man går över 30 strecket så innebär ju inte det att man slutar bry sig om hur man ser ut
Jodå, visst finns det!
Beatrice Renner (runt 50 någonstans) har en blogg på finest.se som heter Beautycode. Visserligen mycket smink och skor, men en del annat mode också.
www.finest.se/beautycode
Finns det modebloggare i trettioårsåldern? Som inte har ett modeideal som är mer passande för tjugoåringar än mogna kvinnor
Käthe bloggar på Amelia och är 35, mycket mode
Mia bloggar här, vet inte exakt ålder, men över 30.
www.miashopping.com/blog/
Emma är 32 och kör lite mer romatisk stil.
frillythings.blogg.se/
Tack för tipsen
Förstår inte varför allt måste riktas till tonåringar o tjugoåringar (det känns som det är så i alla fall)
Jag kom på en till, tror hon är närmare 40?
charlotta.chic.se/
Ja, av någon konstig anledning är dom flesta tonåringar som har modebloggar. Dom äldre är kanske för lata
Förvisso tror jag att många 30+ kanske inte har samma tid som yngre (tonåringar) men en hel del bloggare jobbar ju på modetidningar
Måste finnas mellanting mellan mitt livs novell-mode och oprah (dvs tantigare)
Det finns annars en hel del tjejer som är 25-30, som har bra bloggar. Men det där var mina favoriter bland dom "äldre". Beror ju på vad man gillar för stil också.
Jag gillar Linda K, det är inte en renodlad modeblogg men det är en hel del mode, tror att hon är 36. www.iabloggar.blogspot.com/