Gambia?
Har du varit i Gambia?
Berätta gärna hur det var!
Hade du med små barn ?
Har du varit i Gambia?
Berätta gärna hur det var!
Hade du med små barn ?
Ingen som varit i Gambia ???
Jag har varit i Gambia, men inte på charterresa, var dock en del på charterställena ändå.
Flera gånger på charter, men aldrig med barn. Fina, breda stränder. Kallt i vattnet. Hyfsad mat för att vara Afrika. Fruktansvärt jobbiga män hänger i klasar efter en trots att man går med sin man....Mycket synlig prostitution men inte av det slag som stör barn tror jag.
Mycket hög malaria risk så resa med barn avråds.
älskarlivet81 : Vilken typ av resa var det ? Jag ska inte heller på charter resa, ska på en trum och dansresa!
Berätta gärna mer om din resa!...
Jag var också på en trum- och dansresa, när jag läste på musikhögskolan. Till vilken by ska du?
Jag var i en by som heter Berefet, var där nere i 3 veckor och dansade, spelade och sjöng.. Vet inte vad jag ska berätta, är dock glad att vi inte åkte charter för då hade jag nog inte gillat landet alls..
Jag var där som barn, men det var ju nästan 20 år sedan nu så det har säkert ändrats mycket. Men jag trivdes där väldigt bra! Alla var så goa och snälla mot mig och min jämnåriga vän.
älskarlivet81 : jag ska bo i närheten av Rima Beach....varit där????
Nej där har jag inte varit. Hur länge ska du vara där? Vet du något om vem du ska ha som lärare?
Vi bodde 2 timmar inåt landet, men var ute vid kusten någon dag.