Förlovningsring.. Vitt eller gult guld??
Hej! Min syrra ska förlova sig och nu undrar jag som sagt.. De velar mellan vitt och gult guld. Vilket tycker ni är finast?
Hej! Min syrra ska förlova sig och nu undrar jag som sagt.. De velar mellan vitt och gult guld. Vilket tycker ni är finast?
En ren smaksak. Jag har en förlovningsring i gult guld men vigsel i vitt. Ångrar nu efteråt att jag inte tog vitt på båda. Ser helt klart finare ut om man har stenar i ringarna.
Vi kunde inte heller bestämma oss så vi har blandat . Våra ringar har ett band med vitt guld i mitten och gult (eller heter det inte rött?) guld runt om. Svårt att beskriva men jag tror att jag har en bild i mitt galleri.
tänk dig att du ev ska ha en vigselring också,
själv har jag en förlovningsring med både vitt och gult och vigselringen är i vitt, tyvär tycker jag nog att repor syns mer i den vita. köpte vigsel ringen på handsweden.se helt underbara ringar kolla in där så kanske du får lite ideer lycka till
Vi kunde inte bestämma oss så vi valde en ring med både och!
www.guldfynd.se/page.jsp&articleNo=1356518&step=12&&productType=1&priceRange=&attributeType_4=471&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E
Älskar dom!
Jag har vitt guld i min förlovningsring. Har precis beställt vigselringen och även den blir i vitt guld. Jag tycker det blev snyggast så. I Förlovningsringen är det två stenar och en sten i vigselringen. Dom ser mer kompletta ut tillsammans när båda är i vitt guld.
Det är ju självklart en smaksak,men jag tycker vitguld är finast
Har oxå varit inne på att ha blandat men nu har de bestämt att det ska va slät ring i det ena eller andra! Så får man slå till med sten eller annan krusidull på en ev till ring..
Tack för tipsen=D
Jag tycker det är finast att blanda, dessutom är det lättare att hänga med i smak- och modesvängarna då. Själv vill jag ha titan, men det stannar väl vid att vara en dröm...