• mw24

Svettningar, ett gravsymptom?

Jag har en fråga då jag har bim på måndag eller tisdag. Sen 2-3 dagar har jag börjat svettas massor på natten och morgonen men även eftermiddagar. Vet att jag hade de 3-4 dgagar efter jag plussade i april, slutade dock i missfall.
    Men kan svettningar vara ett tidigt symptom? Någon som vart med om de eller vet mer om det?

• Svar på tråden Svettningar, ett gravsymptom?
  • babar1983

Jag har samma funderingar som du, det hade varit bra om man kunde fått "svar" på detta.

Jag tror att det är mycket möjligt, då det sägs att kroppstemperaturen stiger lite. Så då är det ju mäjligt att man svettas mer.

• mw24

JAg brukar ligga på 36.7 innan jag stiger upp men låg på 36.9 idag. När jag plussade låg jag på 36.9 och sen 2 dagar senare 37.1

• babar1983

Det kan ju säkert tyda på att det är något på gång. Vi får hålla tummarna, dvs om det nu är så att du också vill plussa.

• mw24

Ja det vill jag! Men ingen som har info kring svettningar eller vart med om de?

• MiaPersson

jag svettas och fryser om vartannat, Hoppas att det är symptom :)

• Lakritstrollet75

Hade svettningar omkring bim , blev nästan orolig för att jag hamnat i klimakteriet men så visade det sig att jag var gravid.

• 3 barns mamma84

Haha och jag svettas som en gris jösses över allt med
    Och jag har temp vanliga fall 36,5 och jag hade igår kväll tempar inte varje dag häller men på kvällen råkade jag ha 37,1 konstigt nog BIM idag 17 aug

Svar på tråden Svettningar, ett gravsymptom?