• Eagle84

vilken musik lyssnar vi på??

Själv så är jag allätare vad gällande musik.

Men mitt största musik öra lägger jag till hård rock.
    Med band som Iron maiden och saxon mfl..

Vad lyssnar ni andra på.

Det kan vara kul att hitta andra som lyssnar på samma sorts musik, men alla är välkommna att svara.

• Svar på tråden vilken musik lyssnar vi på??
  • finntroll

är inom hårdrocken oxå, lyssnar även på saxon, twisted sister,amon amarth, korpiklaani,finntroll m.m.

• Schnitzel

Elektroniskt gäller hemma hos oss, allt från enformig techno, till melodisk trance, full-on, hardstyle, etc. En hel del Voice radio blir det i bilen dock, kan lyssna på all musik förutom hiphop.

• bluejensy

Lysnnar på allt ifrån hårdrock till country o dansband Hip Hop RnB Tex Nickelback Takida Metallica AC/DC , Kenny Roogers mfl Mycket beror på daxformen :)

• Rocker

Jag lyssnar på all sorts hård rock allt från AC/DC till j-ligt tung deth metal

• frej

hej är en inbiten hårdrockare men kan lyssna på mycket annat med. fabo band är motorhead och saxon :)

• MedelåldersAnders

Lite gamla rester, Punk och Ska. Lyssnar på en del nytt sånt också.
    Sen har jag väl alltid lyssnat på typ topplistemusik. Kan stå ut med Lady Gaga och Jason Mraz.

Lite ovanligare - Gillar Piano-Boogie Woogie.

• VanDerToffel

AC/DC, Iron Maiden, Deep Purple, ZZ-top, Queen, Meatloaf, Dio...

• Eagle84

Jag själv, lyssnar på Saxon, iron maiden, gamma ray, metallica dom gamla skivorna.

Sen så har vi ju children of bodom,hypocrisy, pain, guano apes, pantera.

Men främst så är det hårdrocken från 80- talet    

• JanneJo

All sorts rock/hårdrock/metal.

Favorit genre är nog Suicide/Goth Rock. Typ Sentenced, Charon, HIM, The 69 Eyes mfl.

Svar på tråden vilken musik lyssnar vi på??