• cilla83

    Utomkvedes- men inget plus?

    Pratat med gyn i dag och där sa dom att man kan ha ett Utomkvedes fast det inte visar plus på gravidtestet! Har det varit så för någon?

  • Svar på tråden Utomkvedes- men inget plus?
  • myspysigt

    Jag fick ett utomkvedshavandeskap som jag först inte viste om för jag hade mens precis som vanligt. Men iom. att jag fick mensen så testade jag aldrig o vet inte om
    det skulla ha visat plus...

  • cilla83
    myspysigt skrev 2009-08-13 20:59:45 följande:
    Jag fick ett utomkvedshavandeskap som jag först inte viste om för jag hade mens precis som vanligt. Men iom. att jag fick mensen så testade jag aldrig o vet inte om det skulla ha visat plus...
    ok. Verkar inte som att det är så många det gäller alltså, men iof sa dom på Gyn att det var så ibland så det är väll inte så högt antal det blir så för
  • myspysigt

    Nej det tror jag inte heller, de tyckte det var konstigt att jag inte viste och att jag hade mens... så det är nog ovanligt !!!

  • Rondellen

    Till mig sa de att hcg inte följer en normal graviditet och att det kan gå upp och ned igen helt okontrollerat, så det kan stämma att det inte syns ett plus.

  • cilla83
    Rondellen skrev 2009-08-14 15:33:44 följande:
    Till mig sa de att hcg inte följer en normal graviditet och att det kan gå upp och ned igen helt okontrollerat, så det kan stämma att det inte syns ett plus.
    Tack för svaret. Jag hoppas verkligen inte jag har det iaf!
Svar på tråden Utomkvedes- men inget plus?