citodon o alkohol
Tog en öl till maten vid halv sju-sju o fick sån huvudvärk,nu tog ja två citodon o tänkt inte på att ja druckit den där starkölen! Tror ni ja kommer du nu eller? Fan känner mig lite nervös!!
Tog en öl till maten vid halv sju-sju o fick sån huvudvärk,nu tog ja två citodon o tänkt inte på att ja druckit den där starkölen! Tror ni ja kommer du nu eller? Fan känner mig lite nervös!!
Miss Maria skrev 2009-08-13 20:56:47 följande:
Tycker det låter som det dummaste beslut man kan ta, faktiskt.
Två citodon, bara det.
Jag blir hög på en.
Med alkohol?
Börja med VANLIGA huvudvärkstabletter som treo, magnecyl, alvedon, panodil, ipren eller nåt.
Varför ta knark?
Sov inte oövervakad inatt säger jag.
M C skrev 2009-08-14 00:33:40 följande:
Det är ingen fara, en starköl och den lilla mängd kodein som är i två citodon är inte ens i närheten för vad man får andningsdepression av.
Snälla ni döm inte mig o mina citodon, ni har ingen aning om hur ofta o varför ja tar dom!!! Men ja överlevde iallfall!
Kan säga att tar jag en citodon märker jag knappt av det så jag tror nog att 1 starköl och 2st inte är någon fara..
det finns betydligt värre saker att blanda med..
Miss Maria skrev 2009-08-14 06:38:16 följande:
Du behöver inte ta åt dig...Många predik och moralmänniskor på FL...Många går efter vad skvaller pressen skriver...Oj, olle 17år dog av citodon t.ex...Men vad tog Olle 17år INNAN han tog citodon?? Det står det inget om...Jag tog själv citodon i större dos efter en misslyckad handoperation då smärtan var outhärdlig. Skulle ta 2 st 3-4 ggr per dag, inte fan blev jag knarakare för det! Sen hade jag treo comp för migränen...Detta efter läkarordinationen... Jag följer såklart läkarens råd än att följa självutnämnda läkare på FL..