• Elsans

Någon som vet om det är LIbero-rabattkuponger på gång?

Vill ju inte köpa massa blöjor idag och så kommer kupongerna på måndag liksom. Nån som vet?

• Svar på tråden Någon som vet om det är LIbero-rabattkuponger på gång?
  • lunkentuss

äh, då får du ju använda kupongerna nästa gång Det går ju jämnt ut när du än använder dom ju (om du nu inte har väldigt ont om pengar just denna ggn i för sig)

Tyvärr har jag inget svar på din fråga. Brukar själv iaf lyckas nästan jämnt o handla o sen har jag kuponger i postlådan redan samma dag, haha

• Elsans

Joo, det är klart men jag har liksom aldrig köpt blöjor utan kupong och det har blivit en grej nu. Har alltså inte med pengarna att göra.

• lunkentuss

Åsa A skrev 2009-08-14 08:30:02 följande:

Joo, det är klart men jag har liksom aldrig köpt blöjor utan kupong och det har blivit en grej nu. Har alltså inte med pengarna att göra.
    nä jag förtår vad du menar. I början kommer det ju så mkt kuponger så i en period gjorde jag samma. Kunde bara handla med kupong, haha Men det kommer inte lika ofta längre
  • Elsans
    himmelsflickan skrev 2009-08-14 08:40:56 följande:
    Åsa A skrev 2009-08-14 08:30:02 följande: nä jag förtår vad du menar. I början kommer det ju så mkt kuponger så i en period gjorde jag samma. Kunde bara handla med kupong, haha Men det kommer inte lika ofta längre
    Nä, precis! jag har inte fått nån sen i maj, som fungerade i juni och juli. Har dock kompisar som använder pampers så jag brukar få deras kuponger också så det brukar gå ändå. plus att jag skickar in kaninmärkena och får kupong så också, men nu var det för länge sen.

Jag bara vet ju att om jag köper idag så kommer kupongerna på måndag!
  • Minnie69
    Här verkar ni kupongkunniga . Nyfiken fråga i förebyggande syfte eller hur man ska säga... När börjar man få kuponger från Libero? När får man sån't där kuvert för att skicka in koder? Dessutom undrar jag över kopplingen mellan att skicka in kaninmärken och att få kuponger? Tycker det hela är lite förvirrande och tar gärna och mjölkar er "proffs" på lite info
    Åsa A skrev 2009-08-14 09:02:31 följande:
    plus att jag skickar in kaninmärkena och får kupong så också, men nu var det för länge sen.
  • Elsans

Hihi! Första kupongerna fick jag ganska snart efter att dottern föddes, jag blev medlem innan hon kom. Kuverten skickas också ut snabbt efter det. Och samlar man på kaniner kan man köpa kuponger på 50kr för poängen man samlar, man kan köpa andra grejer också om man vill det. Den kupongen har alltså inte att göra med de andra kupongerna, dom får man också, men de går inte att använda på samma köp (tror jag?)

Jag köpte blöjor i fredags och inga kuponger har kommit än iaf!

• Minnie69

Okej, då fattar jag . Du skrev ganska snart efter att dottern föddes, måste man alltså rapportera in att det faktiskt har skett en födsel, eller utgår de ifrån det "rapporterade" BF-datumet? Anledningen att jag frågar är att hur jag än försöker kan jag inte komma in på deras hemsida längre? Vad nu detta beror på.... Men jag gissar att samma sak kan inträffa när man har fött och dessutom så är man väl lite upptagen av anna

• Minnie69

anna {#lang_emotions_laughing} (ska vara annat - och avser inte något planerat namn på detta "annat" , för där är könet fortfarande okänt...)

• Minnie69

Hmm, annan fråga, någon som har fått fatt i Liberos amningskupor? Var isf?

Svar på tråden Någon som vet om det är LIbero-rabattkuponger på gång?