Tips till er som gillar string:
Jag använder string för det mesta och avskyr stora mammatrosor, vill inte att de ska gå över magen. Förra graviditeten köpte jag massor med jättebilliga, slappa och en storlek för stora stringtrosor på HM (sådana 3 för 50 kr som ligger i backar ni vet) och de var såååå sköna. Slängde rubbet efter graviditeten och ska snart ut och leta nya.
(Trollet78, jag köpte också 3 par vanliga mammatrosor förra gången och använde dem bara för att jättebindan skulle sitta på plats efter förlossningen
)
Förresten, en gång hamnade jag i en ilsken debatt på en annan sajt angående string och sexighet vid graviditet. Många tjejer var upprörda och tyckte det var löjligt att man hade string när man var gravid, att det var fånigt att sexa till sig. Men alla stringtrosor är ju inte sexiga, i alla fall inte alla de urvättade bomullsbrallor jag kör med! Jag använder endast string av bekvämlighetskäl, vill jag sexa till det så har jag ju kanske spets-string och annat.
Mintgröna, slappa och stora stringisar nästan helt dolda av en stor magen är väl kanske inte höjden av sexighet
.