Hugg/ont i äggstockarna!!
Har nu i ca en och en halv- två veckor haft ont/ hugg i äggstockarna..presis som vid ägglossning men det lixom strålar ut i ljumskarna/benen.
Kan detta vara graviditetssymtom?
Jag har BIM idagarna tror jag iaf...
Har nu i ca en och en halv- två veckor haft ont/ hugg i äggstockarna..presis som vid ägglossning men det lixom strålar ut i ljumskarna/benen.
Kan detta vara graviditetssymtom?
Jag har BIM idagarna tror jag iaf...
Tänkt att jag aldrig får nå svar på mina trådar *finss*
Det kan det absolut vara! Så hade jag oxå from vecka 3 till 7. Sedan fick jag missfall i början av vecka 8 och då var det en helt annan typ av värk.
Nu har vi börjat försöka igen, en vecka efter missfallet, och hoppas lite smått på de där småhuggen snart så jag vet att jag plussat! hihi!
Lycka till!
Skulle me vilja veta.
Har nu me fått ont i ena äggstocken och hade äl för ungefär två veckor men har haft ont i några gånger nu. det typ det hugger till i äggstocken så det värker lite gran som typ äl men mildare. Får man ofta så om man är gravid? eller vad kan det annars vara? Har också haft ont i huvudet och illamående lite på kvällarna i två-tre dagar.
Ingen? :P
Jag tror det är väldigt individuellt tecken! Jag brukar få hugg så där men då har det alltid varit mensen som kommit, har även såna hugg under tiden jag har mens (och vid äl). Och sen skriver andra att de har det som gravidtecken. Jag tror man lär känna sin kropp när man letar tecken, vad som betyder vad. Sen kanske jag kommer ha såna hugg när jag blir gravid också, det kan jag ju inte säga nu. Men som jag skrivit har jag det nu iaf :) Hoppas du förstår, jag är bra på att krångla till det jag försöker få fram :)
Men det är starkare idag än för 2dagar sen..och jag har BIM mellan 15-18 aug.
Dock ingen mens i sikte!!
Kan det betyda bebis?? *hoppas*
Tiindra; hoppas på bebbe för er
Vore kul o veta hur det går...har själv haft känningar i "magen" ända sen förra mensen, som slutade för 2v sen... jätteskumt, jag vet...brukar endast ha lite känning vid ÄL o vid mens...ibland inget alls...men nu känns det! O estra mkt nu i helgen...
gör nästan ont emellanåt... 'När ska du testa??
Jag har inget minne av att det var så när jag väntade min flicka. Däremot fick jag mycket problem med äggstockarna efter graviditeten och jag hade inga direkta "hugg "utan mer kraftig värk som bara blev värre.. Flera äggstocksinflammationer som har gett massor av problem på dessa 2,5 åren.
Vi får se om det går att överhuvudtaget går att bli med barn igen,senaste inflammationen var så jobbig att det funderade på att operera mig. de ville inte göra några tester för att se om något är skadat inför fratiden,utan jag fick det svaret att det märker ni den dagen ni bestämmer er för att bli med barn igen.
Där står vi nu,så ständig spänning och förväntan just nu..massa tankar!
Hoppas Tiindra att ni väntar bebis. kanske vi kan bilda denna tråden vidare om vi alla skulle träffa in rätt och lyckas!
ha en fin forsatt kväll i blåsten!