Flygvärdinnedieten
Nån som prövat denna diet? Vad tyckte ni? Jaaaa jag vet att nyttig mat o motion är det bästa ;)
Nån som prövat denna diet? Vad tyckte ni? Jaaaa jag vet att nyttig mat o motion är det bästa ;)
Va finns det en sån också? haha. vad går den ut på?
Haha ja det finns det. Säg vilka dieter som inte finns =) Har inte satt mig in i det riktigt... Kolla på nätet. Det är en diet som flygvärdinner åt förr för att snabbt gå ner i vikt innan de skulle ut o flyga haha
www.viktvakten.se/ På den här sidan kan man hitta alla olika konstiga dieter!
Jag har testat Ryska rymddieten och tycker att den är en bra kick när man behöver lite motivation :)
Vet också att nyttig mat och motion är det bästa men ibland så behövs det en liten puff i rätt riktning ;)
Ja vette fan hur dom kom på namnet men men ;)
Jag har testat flygvärdinnedieten 2 ggr. Mest på skoj för att se om det funkade, båda gångerna har jag gått upp vikten snart igen, men det är en käck diet som funkar om man vill gå ner några kilo raskt inför en fest eller ngt liknande. Jag bytte dock ut grapefrukten mot banan (läste i Amelia att det var ok ).
Första ggn gick jag ner 3,5 kilo och andra ggn gick jag ner ca 3 kilo om jag minns rätt.
Sofieplopp: Berätta gärna om du kände dig väldigt trött, sov dåligt, kanske sov bättre, om musklerna kändes svagare osv under den här veckan du har använt dig av dieten.