• 1978nettan

när ni haft en nidblödning, hur har den då sett ut?

jag hade en rosa flytning inatt när jag kom hem, men bara en o sen kom där inget mer. det var inte ens nåt blod utan bara en rosa flytning som jag torkade av på toapappret när jag hade kissat.
    hur såg det ut för er o blev ni gravida efter/i samband med denna nidblödning?

• Svar på tråden när ni haft en nidblödning, hur har den då sett ut?
  • Modin

Det såg ut som en liten flytning med blod i.. Inte mycket blod som du säger utan bara några trimmor.. JAg plusade några dagar efter det.. Jag är nu gravid i v24 ;)

• 1978nettan
    Modin skrev 2009-08-15 10:59:57 följande:
    Det såg ut som en liten flytning med blod i.. Inte mycket blod som du säger utan bara några trimmor.. JAg plusade några dagar efter det.. Jag är nu gravid i v24 ;)
    ok låter lovande
    fast detta var inte ens blod utan bara en liten rosa flytning
  • lia76

Jag väntade min mens då jag var på en kryssning.
    Jag hade trosskydd eftersom jag inte visst när den skulle komma.
    Fick en liten flytning med blod i men den var liten.
    Trodde att mensen hade kommit så jag stoppade in en tampong.
    Men när jag tog ut den några timmar senare fanns där inget på den hehe
    När jag kom hem 2 dagar senare så tog jag ett graviditetstest som visade positivt.
    Så det var nog en nidationsblödning jag hade då

• 1978nettan
    lia76 skrev 2009-08-15 11:12:39 följande:
    Jag väntade min mens då jag var på en kryssning. Jag hade trosskydd eftersom jag inte visst när den skulle komma. Fick en liten flytning med blod i men den var liten. Trodde att mensen hade kommit så jag stoppade in en tampong. Men när jag tog ut den några timmar senare fanns där inget på den hehe När jag kom hem 2 dagar senare så tog jag ett graviditetstest som visade positivt. Så det var nog en nidationsblödning jag hade då
    häftigt

undrar om någon haft nidblödning men det inte varit nån graviditet?
  • Nallies

Kan man va gravid utan att ha haft en nidblödning? (är ny på denna fronten, så vad är en nidblödning till och börja med?)

• lia76
    1978nettan skrev 2009-08-15 11:15:05 följande:
    häftigt undrar om någon haft nidblödning men det inte varit nån graviditet?
    Nidationsblödning uppstår BARA när man är gravid.
    Man får den i samband med när ägget fäster...

Så skulle du inte vara gravid och få en sparsam blödning så är det en mellanblödning och ingen nidationsblödning
  • 1978nettan
    lia76 skrev 2009-08-15 13:08:03 följande:
    Nidationsblödning uppstår BARA när man är gravid. Man får den i samband med när ägget fäster... Så skulle du inte vara gravid och få en sparsam blödning så är det en mellanblödning och ingen nidationsblödning
    okej så då kanske jag plussar om en vecka då
    men jag e tveksam eftersom det bara var en rosa flytning. inte ens nåt blod. men hoppas hoppas hoppas
  • 1978nettan
    Nallies skrev 2009-08-15 13:00:04 följande:
    Kan man va gravid utan att ha haft en nidblödning? (är ny på denna fronten, så vad är en nidblödning till och börja med?)
    ja det tror jag man kan. jag tror inte det e så himla vanligt att ha en nidblödning
  • Nallies

Okej, skönt att veta att man inte måste ha haft en sån, för då kanske jag har en liten i magen, fick ett jättesvagt streck i morse så ska testa igen på måndag =)

Svar på tråden när ni haft en nidblödning, hur har den då sett ut?