• MammaFia

14 åring till Grönan

När fick era tonåringar åka till Grönan själva med polarna?
    Hur länge fick de stanna?

• Svar på tråden 14 åring till Grönan
  • Gravid 89

Har aldrig varit på Grönan, men jag fick gå till likaratade ställen med mina kompisar i den åldern.

• Gravid 89

Men jag tror också det beror på hur väl man kan lita på sin tonåring också. Mina föräldrar visste var dom hade mig. Jag brukade vara ärlig med vad jag skulle göra och när jag tänkt komma hem.

• Majsan70

Oj, tror barnen var 10-12 år när de fick gå själva till Liseberg. De hade guldpass i flera år så turerna dit var många.

• göteborgslärare

haha när jag var 14 sa jag att jag skulle till liseberg. Mamma tom körde mig men sen drog vi på fest :) Inte så allvarligt men mamma tittade konstigt på mig när hon hämtade miig på samma plats kl 00. Men det kanske hör ungdomen till haha

• Motljus

Jag åkte själv till Liseberg med en kompis när jag var 13 och gick på Kentkonsert i Stockholm när jag var 14. Bor i skåne så det var en bit att åka.

Men allt gick bra, inga men och inget ont hände, hade bara förbaskat roligt.

• LyckligtSlut

Oj, jag fick nog åka vart jag ville nästan när jag var 14... Var två veckor i Stockholm med en jämnårig kompis utan vuxentillsyn och brorsan åkte till Tyskland ensam i en vecka utan vuxentillsyn. Vi ställde då aldrig till med något då. Inte söp eller rökte el annat. Bara kollade på konserter, gick i affärer osv

Varför så orolig? Har de haft problem?

Svar på tråden 14 åring till Grönan