• Celice

Tikei Mineral smink, helt utan acne!

ÄNTLIGEN säger jag! Jag är snart 25 år gammal och haft Acne precis hela livet, ätit roaccutan som inte bet på mig i 2 omgångar.
    Nu efter en slump via sökningar på nätet hittade jag www.tikei.se, beställde prover för 10kr/st och märkte efter drygt 2 veckor att ingen mer acne kom upp.
    Kanske fungerar det inte på alla....men de är helt klart värt ett försök!
    Jag har aldrig varit så nöjd över hur jag ser ut i ansiktet som idag, har använt Tikei i drygt 2 månader nu och är helt felfri, lite acneärr men de döljer foundation jätte bra!

Ville bara dela med mig och hoppas de hjälper fler!

kram Celice

• Svar på tråden Tikei Mineral smink, helt utan acne!
  • Mary Lo

Har köpt (tack för tipset!). Först proverna och nu köpte jag större förpackningar. Är så jävla nöjd verkligen! Dels är det helt perfekta färgtoner. För mig som är väldigt ljus med mörkt hår brukar det alltid bli för mörka toner, men detta smälte liksom in i min egen hudton. Är hur matt och ren i huden som helst.

Jag låter som en levande reklampelare, men i det här fallet är det faktiskt helt okej eftersom det är så bra grejer.

Tack ts!

• star67

villken färge ska man välja jag brukar använda max factor 45???

• Titrania

Oohh, här ska beställas prover nästa månad iaf!

• kidzo

Hej! Jag vet inte så mycket om mineralsmink. Men är intresserad av produkter som kan hjälpa min problemhy.
    Jag hittade ett intressant blogginlägg om mineralsmink som hänvisar till andra sidor i fall man vill veta mer.

dreamypix.blogg.se/2008/august/bismuth-oxychloride.html

Jag är lite skeptiskt men vet inte varför så jag letar för och emot...

• Celice
    kidzo skrev 2009-10-27 22:06:13 följande:
    Hej! Jag vet inte så mycket om mineralsmink. Men är intresserad av produkter som kan hjälpa min problemhy. Jag hittade ett intressant blogginlägg om mineralsmink som hänvisar till andra sidor i fall man vill veta mer.dreamypix.blogg.se/2008/august/bismuth-oxychl...Jag är lite skeptiskt men vet inte varför så jag letar för och emot...
    Vill poängtera att Tikei INTE använder just denna "mineral".
    Det är de första hon skriver på sin hemsida!
    http://www.tikei.se/naturligt_smink.asp
    Liam 070312 & Elias 090917
  • Celice

Vill oxå flika in att nu har jag använt Tikei i 4 månader och har haft EN finne sedan dess. Jag blir lika förvånad varje gång jag tittar mig i speglen att där finns inga finnar att täcka över. Är så otroligt lycklig efter att kämpat med denna skitacnen i så många år helt i onödan!

Liam 070312 & Elias 090917
  • star67
    Celice skrev 2009-10-27 22:51:22 följande:
    Vill oxå flika in att nu har jag använt Tikei i 4 månader och har haft EN finne sedan dess. Jag blir lika förvånad varje gång jag tittar mig i speglen att där finns inga finnar att täcka över. Är så otroligt lycklig efter att kämpat med denna skitacnen i så många år helt i onödan!
    ¨
    villken färge använder du från tikei??? och vilken använde du från andra märke??
    vill inte prova på onödigt alla för att veta vilken som passar mig. kanske N 1 , N2, eller P1, P2 passar.
Svar på tråden Tikei Mineral smink, helt utan acne!