• antientropi

Lullabub cot rocker & ljudnivå????

Hej

Med mitt första barn så gungade vi spjälsängen i flera timmar varje natt när min son hade kolik. Vi var helt slut....Denna gång tänker jag förbereda mig!

Är det ngn som har erfarenhet av Lullabub Cot rocker? De finns att köpa på babyland bla. Man ställler spjälsängens ben i ngn form av klossar som sedan vaggar spjälsängen automatiskt.

Hur mycket de väsnas tycker jag är det mest intressanta....

• Svar på tråden Lullabub cot rocker & ljudnivå????
  • TheodorMiranda

Hej!
    Dom är bäst o värd varenda krona! låter inget alls, kanske bara nått tickande ljud om man har känsliga öron. Men inget annat =)
    Bästa investeringen vi gjorde =)

• antientropi

Köpte ni dom på babyland eller ngn annanstans?

Vissa nätsidor är ju bara knäppa. Frågade Litte kids corner (affär i göteborg)vad en spjälsäng kostade via mail och sedan fick jag en faktura på en barnvagn för 7000 kr via mailen...

• TheodorMiranda
    antientropi skrev 2009-08-15 15:36:38 följande:
    Köpte ni dom på babyland eller ngn annanstans? Vissa nätsidor är ju bara knäppa. Frågade Litte kids corner (affär i göteborg)vad en spjälsäng kostade via mail och sedan fick jag en faktura på en barnvagn för 7000 kr via mailen...
    Oj då, fy för sådana fakturor!

vi köpte våra på babyland men då kostade dom 2200 o nu ser jag att dom har sänkt ner dom i pris. Vilken tur isåfall om ni nu köper dom =)
Svar på tråden Lullabub cot rocker & ljudnivå????