• Missimo84

Kvalite på Vincent skor?

Det ska öppna en Vincent butik där jag bor, så jag var inne på nätet och kollade lite på vad de skulle ha för sortiment. Men jag undrar lite ifall ngn annan som köpt skorna vet ngt om kvaliten? Har ni varit nöjda med dem?
    Har för mig de fick bra i test på ngn sån där vi föräldratidning.
    Men ni som har använt dem, vad tycker ni?

• Svar på tråden Kvalite på Vincent skor?
  • linhen

Över lag är jag jättenöjd med deras skor. Dottern har däremot ett par jympadojjor som liksom har krakelerat i skinnet. Det är inte hål igenom men ja... Du kanske förstår?

• modestyclara

Vi använder deras gympaskor och sandaler och är mycket nöjda . Har nyligen köpt gummistövlar men de kan jag inte uttala mig om hur länge de håller ännu Har inte provat vinterskorna än...men om jag inte hittar våra favvo-vinterskor någonstqns så blir det troligen vincent där med...

• Missimo84

Hehe, verkar lovande då. Inga negativa svar ännu.
    Neee men man vill ju veta hur skorna e. Min son e så liten så han kan ju inte tala om själv ifall han inte tycker om dem.
    Sen vill man ju att de ska hålla också, antar att barn sliter mer på skorna än vuxna.

• FridaMaria

Jag har bara köpt ett par skor därifrån därför att sulan slets ner bara efter ett par gånger och ränderna uppepå blev spruckna och fula.
    Däremot verkar de väldigt sköna och smidiga och min dotter använder dom hela tiden. Tråkigt att det skulle bli "fulskorna" el. "lekskorna" eftersom de ändå kostar en del.

Hörde av en bekant att hon rekomederade deras skor starkt medan en kompis blev väldigt besviken då hon inte fick reklamera ett par skor som spruckit, hon var tvungen att bevisa att de inte orsakat skadan själva. Men det är väl upp den som äger affären vilken service man har!?

• Starlight10

Jag tycker de har dåligkvalite har fått lämna tbx 3olika par som spruckit i skinnet/lossat från sulan.
    Tråkigt för de har väldig fina skor =(

• NummerTvå0710

Jag är hittills nöjd! Har hört många som tycker om deras gummistövel som inte ser ut som de vanliga gummistövlarna.. De är alltså inte helt platta under, svårt att förklara men vi ska nog testa dem i höst!

• Maraschino

Min svärmor köpte ett bar dojjor och ett par sandaler från Vincent till mellankillen, sandalerna är jättebra... Dojjorna däremot känns smala för att vara barnskor men de håller än så länge och då är han en liten vilde på 3,5!! Han har haft skorna hela sommaren..

• tessan27

Har köpt flertalet vincent skor till dottern och har varit mycket nöjd med dem. Gillar dem som är förstärkta i tårna och hälen. Jag har köpt sommarsandaler, finskor, vårskor, höstskor och fodrade gummistövlar. Alla har varit kanon.

• Anne69

Sådär tycker jag. Många andra märken är bättre. Det som hållit bäst har varit gummistövlar.

Svar på tråden Kvalite på Vincent skor?