• Anonym (Bajsnödig)

Vuxen-Bajsa i potta eller dass i skogen?

Ok! Snabbt svar önskas.
    Säg att du sitter i en stuga mitt i skogen, det är kolsvart ute och utedasset ligger en bit bort ot skogen till, där finns ingen lampa.
    Du blir galet bajsnödig mitt i natten.
    Vad skulle du göra? Bajsa i barnets potta eller gå ut och treva dig fram i läskiga mörkret till utedasset?
    Behöver råd.

• Svar på tråden Vuxen-Bajsa i potta eller dass i skogen?
  • Bonanza

Vad då för råd? Gör som du själv känner är bäst? Vad spelar det för roll vad VI tycker, det finns ju knappast något rätt eller fel.

• Anonym (Ljushuvve)

Jag skulle ta en ficklampa och gå till utedasset. Som ficklampa duger en bärbar dator, gärna med mobilt bredband, då har man nåt att göra också där man sitter, eller en mobiltelefon, eller ett levande ljus, eller en tändsticka, eller kanske en öppen dörr med tänd lampa innanför, eller, en, ... ficklampa

pottan skulle ju rinna över...

• Stålmamma

skulle tvinga min man att följa med till dasset eller ta en ficklampa o springa om jag va själv

• Anonym (carpe diem)

Är man uppvuxen med utedass, i alla väder året runt, så är svaret lätt!

• Anonym (Bajsnödig)
    Bonanza skrev 2009-08-15 23:50:17 följande:
    Vad då för råd? Gör som du själv känner är bäst? Vad spelar det för roll vad VI tycker, det finns ju knappast något rätt eller fel.
    A men ok då, råd behövs inte, snarare peppnng att det inte är läskigt i mörkret.
    Känns olustigt med pottan, och den behövs ju dessutom tömmas *urk*
    Men svämma över tror jag inte att den gör
  • Dino78

Vi har utedass vid stugan - jag går på dass. Även fast det är kolsvart och en lång jäkla trappa att gå uppför.
    Brukar ha antingen ficklampa eller ett ljus för att se nåt. När jag var yngre hade jag även med mig en kniv
    Potta skulle jag inte vilja sitta på.

DIF i själ och hjärta dino78.blogspot.com/ Djurgårn tills jag dör
  • Anonym

Hmm... Jag hade nog valt pottan :P Eller nån hink om någon sån fanns tillgänglig. Sen kan du hälla vatten i hinken så fungerar den som en toalett :) Inget bajskladd i den heller som du måste ta rätt på :P

• Anonym (Bajsnödig)
    Dino78 skrev 2009-08-16 00:13:35 följande:
    Vi har utedass vid stugan - jag går på dass. Även fast det är kolsvart och en lång jäkla trappa att gå uppför.Brukar ha antingen ficklampa eller ett ljus för att se nåt. När jag var yngre hade jag även med mig en kniv Potta skulle jag inte vilja sitta på.
    Alternativet är ju att bajsa runt husknuten och plocka upp det i morrn innan nån vaknar{#lang_emotions_undecided}
    Kniv var ett bra förslag *mörkrädd*
  • Anonym (Bajsnödig)

"Vuxen-bajsa" var förövrigt ett otäckt ord

Svar på tråden Vuxen-Bajsa i potta eller dass i skogen?