• LillaMiss Piggy

Billiga nappar och andra napp frågor

Dottern har sen hon föddes haft stor sugbehov. Varit på jakt efter nappar men har onte hittat nån hon gillar fram tills vi var på semester DÅ hittade jag en. Tog med massor med hem att ha som reserv. Nu har alla kommit bort Tappade den sista idag och sessan har nu svårt att vara utan. Hittade en internet sajt som jag har beställt ifrån men det tar 1 vecka  innan vi får dom   Är på jakt efter billiga nappar eller rättare sagt vart hittar jag billiga nappar?? Det är inte säker att hon tar nån av dom nya napparna och skulle kännas surt att lägga ner massor med pengar på nått hon inte kommer använda

En annan fråga är vad man kan skriva på en napp. Min kompis dotter ska få namnnappar av min MEN min kompis vill inte ha namnet på nappen. Vad kan man skriva istället? Förutom dom vanliga "mammas älskling, älskar mamma " vad kommer ni på ?

• Svar på tråden Billiga nappar och andra napp frågor
  • Coca cola light

Jag kör Esskas nappar som finna att köpa i vilken mataffär som helst. Perfekt då de är både billiga men även att de finns att köpa överallt.

• mammis12

man kan ha på nappen t ex datumet när h'n föddes, efternamn, den är min, m.m.

• LillaMiss Piggy

På vår Vi(vo) butik kostar två nappar 38 kr {#lang_emotions_undecided} Finns det ingenstans billigare tro?

mammis12 skrev 2009-08-16 12:23:59 följande:
    man kan ha på nappen t ex datumet när h'n föddes, efternamn, den är min, m.m.
    Nu är jag nyfiken på vad dina m.m är då jag inte kommer på några förslag gärna lite tuffa och orginella
  • mammis12

bil, rallybil, bamse, tittut!, prins, prinsessa, kisse, vovve, baby är jag!,

• Mijo85

skriv LJUDDÄMPARE. våran tjej har med världens bäst Tyra på

• Aurora Borealis

Vi handlar napp på Maxi 3 för 28 tror jag, det är esskas med ring. Dottern bryr sig inte så mycket vilken sort hon har, ibland sitter hon med två olika och provsmakar..men i slutänden spelar det ingen roll.

• Aurora Borealis

Ang namn napp;
    Sötis
    tuffing
    Gullunge
    Trollunge
    100% Charmig
    Tut

• LillaMiss Piggy
    mammis12 skrev 2009-08-16 18:50:05 följande:
    bil, rallybil, bamse, tittut!, prins, prinsessa, kisse, vovve, baby är jag!,
    Hahaha lite väl orginella Hon är ju ingen katt eller vovve

Aurora Borealis skrev 2009-08-16 22:23:04 följande:
    Vi handlar napp på Maxi 3 för 28 tror jag, det är esskas med ring. Dottern bryr sig inte så mycket vilken sort hon har, ibland sitter hon med två olika och provsmakar..men i slutänden spelar det ingen roll.
    Tacka din lyckliga stjärna för det!! Min dotter tar som sagt bara den nappen

Hittils gillar jag :

Ljuddämpare
    100% charmig

Flera förslag?
Svar på tråden Billiga nappar och andra napp frågor