• Anonym (Hohoh)

Tips på snuskiga sms :D

Jag vill skicka lite snuskiga sms till min kille när han jobbar å så, men har ingen fantasi:P Vill inte att de ska vaar överdrivet typ jag vill knulla din hårda feta kuk tills du exploderar utan lite mera erotisk stil på de:P Nån som har tips?:D

• Svar på tråden Tips på snuskiga sms :D
  • Anonym

Visserligen på engelska... men det är å roligt.... min sambo häll på att sätta tungan i halsen när jag skickade det ganska tidigt i förhållandet

Eat me, beat me, bite me, blow me. Come on and fuck me oh so slowly. Whip me lick me, squeeze me, kick me. Hurt me baby, make me bleed. Kinky sex is all I need!

• Anonym (Hohoh)

Hahaha den va snuskig :D Han kommer väl börja spanka mej när han kommer hem XD

• Anonym (Hohoh)

Jag puffar denna lite :D

• Anonym

Vad är snuskigt för dig? Vad är det du vill förmedla - att du är kåt? När jag ska skicka ett sådant sms skriver jag precis vad jag känner, vad jag längtar efter, hur kåt jag är... osv.

• Anonym (Snusksms)

"Jag låg just i sängen och mös med mig själv,
    mina trosor vart fuktigare och till slut slet jag av dem i ren kåthet,
    slickade lätt på mina fingrar och det ilade ända ner i tårna på mig när jag i frustration förde in dem i min våta fitta.Tanken på dig fick mig att stöna högre och högre,till slut förde jag in ett till finger och jag kände riktigt hur fittsaften rann ner mot min hand samtidigt som hela fittan pulserade av välbehag.Jag låg en stund och smekte mina bröst och sen tog jag en lång dusch.Nu längtar jag tills du kommer hem ;) "

"Kan du ta och komma hem någongång så jag får se dig naken i min säng"

• KRSn

Jag brukar skicka mms till grabben. Det är alltid uppskattat.. :)

• timri

Mms funkar bättre, behöver man inte skriva så mycket

• KRSn
    timri skrev 2009-08-16 18:21:43 följande:
    Mms funkar bättre, behöver man inte skriva så mycket
    Precis, bara en bild och ingenting mer.
    Eller "väntar på dig.."
    Eller "puss..."
    Eller "kommer du snart?"

vad som :)
  • Anonym (Hohoh)

Jag tänkte oxå på mms men har en jätte kass kamera på min mobil :(
    Ja jag vill väl skriva nått om hur jag känner mej, vad han gör med mej el vad jag gör med honom men har svårt att formulera mej.
    Den här skrev jag igår men vet inte om den e så bra:
    Jag vill ta på dej, kyssa dej. Ha din kuk (? vet int om jag ska skriva snopp ist, känns lite barnsligt)i min hand. Känna hur du blir hårdare och hårdare.
    Dina fingrar rör min klitt, du driver mej till vansinne.
    Får mej att böna och be om att du ska komma in i mej men ist så kysser du mej på halsen, mina bröst, min mage, håller fast mina händer.
    din tunga slickar mej på magen och neråt. Jag stönar av välbehag.
    Sakta tränger du in i mej och ger mej de jag vill ha.

Den känns väldigt lång och kass!!!

• Anonym (nåtsånt)

"När jag tänker på dig och på vad du gör med mig så blir jag helt galen. Vill ha din hårda kuk långt inne i mig NU.

Kom hem snart, är sugen på att suga kuk.

Mm, tänker på när du slickar mig och sticker in ett retsamt finger i mig, och gör mig helt vild."
    Jag tycket ditt mess var bra ts! Kör så det ryker!!

Svar på tråden Tips på snuskiga sms :D