vagn i butiker
får man ta med sig vagnen (liggvagn) om man går in på tex lindex o sånt eller vars gör man annars av den? vågar ju inte lämna den...
får man ta med sig vagnen (liggvagn) om man går in på tex lindex o sånt eller vars gör man annars av den? vågar ju inte lämna den...
Eh ja det är väl klart du får ta med dig vagnen!!!
Jag går alltid in med vagnen i affären. klart man får!(?)
Varför skulle man inte få ta den med sig in?
Det är på vissa cafeer som det brukar vara vagnförbud pga platsbrist. Men då kan man ställa den utanför så man ser den genom fönstret där man sitter. eller så kan man sitta ute och fika och då får man ha vagnen där man sitter.
Men i matäffärer,klädaffäre,möbelaffärer,apoteket,restauranger mm mm får man ha med sig barnvagn.
Ja, absolut får du ta med vagnen in. De enda som kan knorra är väl restauranger/fik men oftast inte de heller tycker jag. Iaf inte i mindre städer.
Skulle någon neka mig att komma in pga en vagn så synd för dom - jag skulle aldrig gå dit mera och jag skulle säga till de jag känner att göra likadant. :)
Men hur gör man med vagnen om man vill prova något då? den får knappast plats i provhytten... ??
På typ H&M och lindex finns handikapsprovhytter där man kan ta med vagnen annars så ställer jag vagnen utanför dörren precis. Anonym skrev 2009-08-16 17:17:25 följande:
ta provhytten längst ner så blockar du bara 2 dörrar eller en längst upp och ställ den utanför korridoren. Anonym skrev 2009-08-16 17:54:29 följande: