• Anonym (lyckobi)

Fler hemliga bin?

Finns det fler som jag, som är helt bekväma med att falla för kvinnor men inte känna något behov av att gå ut med det till alla man känner? Som tom gillar aspekten att ingen vet?

Jag blir då och då förälskad i kvinnor, men har aldrig försökt "göra något åt det", utan går och våndas och njuter av känslorna tills de avtar, vilket de ju oftast gör till slut. Hoppas på att känslorna ska vara ömsesidiga och att båda har samma önskan om att vara "diskreta".

Jag längtar förstås efter att kunna förverkliga något av det jag känner, men har ingen brådska. Känner absolut inte för att "testa" med en kvinna vemsomhelst, och tänder inte på kvinnokroppar generellt (omklädningsrum etc), utan bara på de kvinnor jag råkat få känslor för.

Finns fler som jag därute?

• Svar på tråden Fler hemliga bin?
  • Anonym (lilla <3)

och jag bara hoppas att någon av alla de gifta straighta äldre än mig jag fallit för ska vara just så som du.......... ;) men men..... nejdå....

• Anonym (mee 2)

Japp.. Here I am too:)
    Känner att jag inte behöver tala om för alla att jag är bi.
    Har ingen bråska och att få "sexdebuten" med en tjej ska inte vara med vem som helst.. Det ska vara DEN tjejen/kvinnan.. Den där speciella:)
    Så här går jag i ett förhållande med en man som jag älskar och vi försöker oss på aatt skapa vårat första kärleksbarn. Så jag har absolut ingen brådska. Jag har haft känslor för ca 4 tjejer.. Men har inte vågat visa de med tanke på att jag under den korta tid som jag vart bi så ahr jag vart i ett förhållande. Men min tid kommer den med..:) Den kommer för oss alla:D

• Anonym (Hero)

Anonym (mee 2) skrev 2009-08-18 19:59:19 följande:

Japp.. Here I am too:) Känner att jag inte behöver tala om för alla att jag är bi.Har ingen bråska och att få "sexdebuten" med en tjej ska inte vara med vem som helst.. Det ska vara DEN tjejen/kvinnan.. Den där speciella:) Så här går jag i ett förhållande med en man som jag älskar och vi försöker oss på aatt skapa vårat första kärleksbarn. Så jag har absolut ingen brådska. Jag har haft känslor för ca 4 tjejer.. Men har inte vågat visa de med tanke på att jag under den korta tid som jag vart bi så ahr jag vart i ett förhållande. Men min tid kommer den med..:) Den kommer för oss alla:D
    Jag håller med. Hon måste vara speciell....Jag är 33 år och har bara haft "såna känslor" för 2 tjejer. Tyvärr verkar ingen av dem vara speciellt bi, suck....
    Men jag hoppas att min tid kommer....Hur gamla är ni?
  • Anonym (lilla <3)

tror ni den kommer för oss alla? får väl hoppas det? :S med någon man känner DET för.... det jag oroar mig för att det aldrig är någon av dem som kommer bli intresserad... jaja.. livet är ju rätt långt......
    jag är 27 år

• Anonym (mee 2)

Anonym (Hero) skrev 2009-08-18 20:57:27 följande:

Anonym (mee 2) skrev 2009-08-18 19:59:19 följande:
    Jag håller med. Hon måste vara speciell....Jag är 33 år och har bara haft "såna känslor" för 2 tjejer. Tyvärr verkar ingen av dem vara speciellt bi, suck....Men jag hoppas att min tid kommer....Hur gamla är ni?
    Ja.Precis vrf har vissa så bråttom?? Bara för att få uppleva själva sexakten??
    då blir de ju lätt att man inte får rätt syn på sex akten mellan 2 tjejer..
    Jag är 20 och jag väntar hellre än att bara rusa på det.. Vill att det ska va the one fast tjej då:):D
  • Anonym (Bikille)

Ej tjej, men officiell hetero som även gillar killar..(även om jag hittils inte blivit kär).

Att vänta på 'att det händer' kan vara att lura sig själv. Ibland måste man göra slag i saken...

• Anonym (lilla <3)

fast jag hade inte tänkt mig våldtäkt!? och jag vill verkligen inte inte inte ha någon som jag inte känner något för.... eller är iaf lite intresserad av....attraherad

Svar på tråden Fler hemliga bin?