• Svar på tråden Musikal i London
  • Skarpa

Jag är en sucker för Phantom of the Opera, så den är min rekommendation

Jag tror dock inte att du blir så besviken på någon annan heller

Alla tiders fenomen: åka cykel utan ben!
  • Atjo

Phantom of the Opera har jag sett två gånger för den är bara fantastisk och Lejonkungen är helt enorm! Så någon av dem två skulle jag se, om jag var du.

• SuzR

jag har bott där och sett några
    kolla på www.viewlondon.co.uk eller www.thisislondon.co.uk

undvik: (om dom fortfarande går...) jospeh and the amazing colour coat eller vad den heter,
    Grease
    Fame

Lejonkungen ska vara helt fantastisk och jag tyckte om Phantom of the opera.
    Det är ganska dyrt att gå på musikal dock...jag har också sett Jesus christ superstar och den var bra. Wicked ska vara bra men är mer för barn kanske och Billy Elliot kanske?

• slarber

lejonkungen! toppen för både b arn och vuxna, fantastiska kostymer och scener! dessutom centralt vid covent garden!

• mormor 1965

Tack för tipsen. eftersom jag nyligen såg filmen "phantom of the opera" och just hört musiken så skulle man ju kanske se Lejonkungen istället. Gillade filmmusiken då när den kom som film. Nåt man borde tänka på när man bokar biljetter?

• slarber

för barn tycker jag att ni skall se till att ni inte hamnar "nere" vid orkestern, utan uppe på balkongen, då ser man mycket bättre.

teatern är vansinnigt vacker, så kom i tid. glöm inte att ta med cash till den sedvanliga glassen i pausen.

boka biljetter på ticketmaster.co.uk, pålitlig firma, och du kan hömta biljetterna i foajen en timme innan föreställning.

• TeeTee

We will rock you, om den fortfarande går. Den är jättebra! Har sett Lejonkungen, Phantom, Mamma mia och We will rock you i London. Lejonkungen var absolut sämst.

• ääni

Vi såg We will rock you, den var bra.

• mormor 1965

Hej, nyhemkomna från London och sett lejonkungen.... 7/10 tycker jag. Musiken ok, lite ojämn. Ibland bra ibland medelmåttig. Lite konstigt med dessa utklädda djurspektakel. Riktar sig kanske jättebra till familjer med skolålders bar. Får bli nåt vuxnare nästa gång!

Svar på tråden Musikal i London