• tr3z

bemz.se

Hej hopp!

Funderar ev på att beställa nytt överdrag från bemz.se, någon som har erfarenheter att dela med sig av?

• Svar på tråden bemz.se
  • Arcane

Nope! så jäklarns dyrt ju..

• Arcane

Jag vet ju inte vad du har för soffa, men har du kollat på Ellos eller Josefssons sofföverdrag? dom är ju rätt fina men förstås inte lika bra som en helt ny klädsel för ju just din soffa..ett lite tips bara utifall att du inte kollat där

• tr3z

hehe ja, kanske det Så har jag även läst lite om sofforna i fråga och vi som hade tänkt köpa tomelilla begagnat och klä om har nu tänkt om helt istället och vill nog helst inte ha nån ikea-soffa alls Så nu kvittar bemz helt å hållet

• Lindakaivi

Jag ska beställa från dom!
    Fick hem 3 av 5 provtyger i onsdags, 2 var slut (dom värkligen ville ha) men dom skulle skicka dom så fort de kom in.

Sen ska jag beställa.

Vad har du för soffa?
    Jag har tomelilla

• tr3z

Vi har ingen soffa! Vi hade funderingar på att köpa begagnat och sen klä om, men då var det just tomelilla det var frågan om och efter att ha provsuttit den vet vi att det inte är nån soffa för oss, alldeles för mjuk
    Hoppas att det blir bra Lindakaivi!

• tr3z

Arcane - snygg! Men det är just det med IKEAs soffor, vi hade en Karlanda förut och jag tyckte kuddarna blev för bedrövliga efter ett tag.. Vi får se hur vi gör med soffa, flyttar om en månad till radhus och får se lite då vad som passar.

Svar på tråden bemz.se