Prison Break ikväll på 3:an??? Vad händer???
Kollar prison break nu på 3an men fattar INGET...i förra avsnittet var Michael död nu lever han och Sara sitter i fängelse????
Hänger inte alls med????
Kollar prison break nu på 3an men fattar INGET...i förra avsnittet var Michael död nu lever han och Sara sitter i fängelse????
Hänger inte alls med????
det är två avsnitt som ej sändes i usa..som knyter ihop hela serien
Dom visade några år framåt i slutet på förra avsnittet... Nu visar dom vad som hände under dom åren.
aha visar de långfilmen som serie avsnitt med på tvn?? ja såg de som binder serien ihop så man "fattar" som en film inte avsnitt
fattar inget
Nej detta är fortfarande serien och inte filmen.
Fattar inte heller mycket av det som händer nu, tyckte förra veckans avsnitt (som var det sista avsnittet i serien i USA) var ett värdigt avslut. Dagens avsnitt kändes så sjukt himla onödigt! Och varför har man släppt två avsnitt utanför USA som dom valt att inte visa där? Och har man dessutom gjort en film av serien??
Miss Obsessive skrev 2009-08-18 00:56:47 följande:
Jag är oxå sååååå besviken!! Önskar att jag slutat titta förra veckan, visst var det sjuukt sorgligt att Michael dog, men det var ändå ett fint slut liksom. Nu är det ju helt rörigt! Jag menar hur fan överlevde Gretchen??? Hon dog ju, och så får man ingen som helst förklaring till det!! Och inte den minsta reaktion från Sarah när hon ser henne i fängelset???? Fattar ingenting, varför förstöra en så bra serie de sista avsnitten.........? För visst är det sista avsnittet nästa vecka va?
Hur menar ni att Gretchen dog tidigare i serien? Jag kommer inte ihåg detta.
Jag tycker att det var fantastiskt att där kom några avsnitt till. Däremot är jag irriterad på tv3 som sa att det var säsongsavslutning plötsligt, men sen uppenbart fortsatte att sända fler avsnitt. Vi missade några och kom in där helt plötsligt Michael och Lincoln inte var sams längre. Nån som har en kort förklaring på hur det blev så? Varför de delade på sig och Lincoln jobbade med generalen.
Å herregud vad jag grät igår på sista avsnittet!! Visste ju att han skulle dö, men trodde att han skulle dö av hjärntumören efter att allt var över med fängelser och sånt... Snacka om att tårarna sprutade när man fattade att han skulle offra sig själv för att rädda Sara
Men ändå ett värdigt slut på en toppenbra serie tycker jag! Kommer att sakna serien ändå, får kanske köpa boxarna och frossa i gamla avsnitt sen .