ont vid äggstockar / livmoder / urinblåsa
Hej. nu mailar jag dig då jag inte får hjälp ngn stans ! PROBLEMET BÖRJADE MED ATT JAG först slutade med p-piller för att jag fick massa konstiga biverkningar. fick regelbunden mens med 30 dagars mellanrum direkt. sen för två månader fick jag ont e vecka efter ägglossning , fick efter en v åka till akuten med smärta i livmodern . de gjorde gå gyn undersökning , men allt såg normalt ut, hade samtidigt darrningar o höög puls. de trodde då att det hela var en kombination av stress och livmoderhals inflammation, fick medicin mot livmoderhals inflammation utifall att det kunde vara det, jag tyckte efter detta att besvären minskade lite, men nu sitter jag här 7 v efter att allt började o har fortfarande ont. det drar, kniper o gör ont efter jag varit o kissat . är inte gravid , har gjort flera tester. har vänt mig till vårdcentral som gjort urin prov . inget konstigt säger de. när jag ringer till barnmorskan säger de att jag ska ringa till gyn o när jagt ringer gyn säger de att jag måste ringa vårdcentralen för att få remiss för ultraljud , vet snart inte vad jag ska ta mig till , har ont , vill vill skaffa fler barn o vill inte att detta ska påverka det.
mvh ont