• millanita

Reading/privat seans GBG

Hej,

Jag letar efter ett medium som kan göra en privat reading elr seans runt om göteborgs området. Har nån ngt tips, erfarenheter att deal med sig

• Svar på tråden Reading/privat seans GBG
  • millanita

Ngn från götet med omnejd måste väl ha ngt tips??

• 2Barns Mamma

puffar på denna tråden!

• TjutandeRosen

Jag var hos Hasse Nyander och inte ett j****la skit stämde och han kollade på klockan HELA tiden. Kan absolut INTE rekommendera honom!

• millanita
    TjutandeRosen skrev 2009-08-22 19:35:03 följande:
    Jag var hos Hasse Nyander och inte ett j****la skit stämde och han kollade på klockan HELA tiden. Kan absolut INTE rekommendera honom!
    Oj intressant, bra att få alla tips. Man vill ju inte direkt bränna pengar på ngt onödigt. Du kanske varit hos ngn annan som du varit nöjda med?
  • icka76

Jag ska till Hasse Nyander om en timma. Hoppas han är bra, min kollega var där förra veckan och tyckte han var jättebra. Jag kan en del om hur vissa medium fungerar så det ska bli kul att se hur han får fram svaren. Hoppas jag blir överaskad.

• icka76

Kan bara säga att det var så dåligt att han inte ens ville ta betalt av mig Så där sparade jag 500 kr

• millanita
    icka76 skrev 2009-08-25 21:41:10 följande:
    Kan bara säga att det var så dåligt att han inte ens ville ta betalt av mig Så där sparade jag 500 kr
    OJJ vad pinsamt det måste varit för honom, men bra för dig! Är det så att han lurar folk elr är han bara ett okunnigt/otränat medium, vad tror du?
Svar på tråden Reading/privat seans GBG