• Anonym

Jag vill bara gråta hela tiden nu, vad är det för fel på mig? Eller ska det vara såhär?

Jag slutade röka för en vecka sedan och nu är det som så att jag vill bara gråta hela tiden!
    Känner mig så sjukt ledsen hela tiden, för att en liten stund känna mig upprymd å glad. Sen efter en liten stund så känns det som att jag ska börja gråta igen.

Är det någon annan som upplevt nåt liknande? Jag har aldrig haft lätt för att gråta tidigare.

Jag känner mig helt konstig och känslig. Är jag deprimerad tros? Kan man bli det då man slutar röka? Eller är det vanligt att man känner såhär då man lägger ner röka?

• Svar på tråden Jag vill bara gråta hela tiden nu, vad är det för fel på mig? Eller ska det vara såhär?
  • Anonym (samma)

Jag kände lika dant när jag slutade röka om det nu kan vara till någon tröst... Kände mig faktiskt depreimerad ett tag, ville inte gå upp ur sängen för jag visste att jag inte fick ta den där härliga morgoncigaretten jag var van vid... Men det blev bara bättre o bättre efer ett tag och till sist mådde jag som vanligt igen och kände mig sååå stolt över att jag faktiskt lyckades trots dessa hemsa känslor jag fick på "köpet". Håll ut och går det inte över inom några veckor tycker jag du ska kontakta din vc, men det är en STOR omställning att sluta röka, fö vissa större än andra. Tycker du är superduktig som tar tag i din rökning, du kommer att fixa det, du får inte ge upp, det går att bli rökfri och må bra igen. Många kramar i lycka till!!!!!!

• Anonym (samma)

Föresten, hur mådde du innan du slutae röka...?

• Anonym

Anonym (samma) skrev 2009-08-18 14:01:37 följande:

Föresten, hur mådde du innan du slutae röka...?
    Jag lider av utmattningssymtom, så det gör ju kanske inte saken bättre precis. Men jag mådde inte på det här sättet, nu känner jag mig ju så nedstämd emellanåt.
Svar på tråden Jag vill bara gråta hela tiden nu, vad är det för fel på mig? Eller ska det vara såhär?