• Anonym

har era karlar också JÄMT bromsspår i kalsongerna?

tycker fan att det är vidrigt.

om jag är ensam om det här, så blir jag ännu mer äcklad!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 21:01
    Min man torkar sig i röven för er som undrar.

Det här med hans bromsspår kan ha med medicinska orsaker att göra.

har fått en del tips här om att det till exempel kan vara så att han är laktosintolerant.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 09:52
    jag kollar inte i min mans underkläder MEDVETET! men varje gång jag råkat se insidan när jag har sorterat tvätten så har det varit bromsspår.

• Svar på tråden har era karlar också JÄMT bromsspår i kalsongerna?
  • Anonym (glad)

Jag tvättar jämt och har aldrig någonsin haft kalsonger med bromsspår där under snart 13 år tillsammans

• Issa79

Har ju haft ngn pojkvän som har haft det då o då men min sambo har faktiskt aldrig haft det så vitt jag vet. Handlar det inte mest om hur bra de torkar sig? Fast fler killar verkar ha problemet än tjejer... De kanske har för bråttom?

• linjes

Näe det har han inte, men du är nog långt ifrån ensam

• Anonym

Nej det har han aldrig... men å andra sidan är han duktig på att sköta sin hygien och tvättar med vatten efter nummer två.

• carola1977

Nej det har mig veterligen aldrig hänt på våra snart 11 år tillsammans.

• Minxy

Aldrig hänt.

Alltid jag som sköter tvätten, så det borde jag upptäckt efter 5 år tillsammans

***S+M=L***
  • Anonym

sist hade han bromsspår "genom" kalssongerna så jag börjar fundera på om han har svårt att hålla tätt? :S

• Minxy
    Anonym skrev 2009-08-18 11:34:56 följande:
    sist hade han bromsspår "genom" kalssongerna så jag börjar fundera på om han har svårt att hålla tätt? :S
    Anal inkontinens finns hos både män och kvinnor så det är inte alls otroligt.
    Han man problem med hemorojjder så kan det också ge lite problem så som läckage av avföring.
    ***S+M=L***
Svar på tråden har era karlar också JÄMT bromsspår i kalsongerna?