Blir det ALLTID ett svagt lodrätt streck på CB? Som en skugga?
Har ingen koll på när jag har bim för min mens är sååå oregelbunden. Tog ett test för en stund sen för nu har det gått jättelängesen jag hade mens.. Planerar ingen graviditet direkt, men blir det så blir det!
Iallafall gjorde jag ett CB-test. Har 2 barn sen tidigare och har då tagit cb-tester i ca v 5 och det har blivit jättestarka plustecken lixom direkt när man sett urinen åka upp i stickan! Har aldrig behövt vänt på svar i 2 min ens.
På detta test kom det ett minusstreck innan kontrollstrecket och då var det ju negativt.. Men sen när kontrollstrecket kommit så kunde jag ändå urskilja ett svaaagt lodrätt streck (alltså som ett I)?? Det syns hela tiden svårt att se om det är grått eller blått så svagt är det, men inte tunt utan lika brett som det "ska" vara.
Jag har haft neg tester förut med CB men inte tänkt på om man kanske alltid ser ett svagt svagt streck lixom där plus-strecket ska vara? Kanske det som kallas spökstreck??
Har det brevid mig på bordet nu, men nu har det gått så lång tid sen jag tog det (30-40 min) och det syns ännu tydligare nu, och lite blåare men nu är det ju inte giltigt längre så nu spelar ju inte resultatet någon roll.
Tänkte kolla igen om en vecka om mensen inte kommer men hur är er erfarenhet av så svaga streck?