Tips på bra dildo?
Hej! Är det någon där som har ett tips på en bra dildo? Jag kräver ganska kraftiga doningar, inga små minivibratorer här inte! Jag har provat Funfactory och jag gillar deras grejer, tyvärr har jag haft lite otur med dem, den sista jag hade gick sönder ganska snabbt. Tråkigt!
Nu har jag sett en som liknar en delfin... hette något som Dolly Dolphin eller liknande. Någon som provat? Annan som är bra?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 10:44
Efter mycket letande på olika hemsidor så hittade jag en uppladdningsbar dildo - LELO Iris heter den. Tydligen en svensk uppfinning, och så snygg! Vet inte varför men för mig spelar det faktiskt roll hur de ser ut! Har någon någon erfarenhet av den? Den var j*vligt dyr, ca 900 spänn, så jag hoppas att den håller vad den lovar. Kommer på posten om några dagar!!! Kul att testa!!!;)
utan är mer intresserad av en dildo jag kan använda till klitorisstimulering. Den jag har är en sådan som snurrar runt och som även har en klitoriskittlare. Jag är inte så förtjust i den utan är mer ute efter en dildo med kraftig motor i toppen så att vi med gemensamma krafter kan ta mig till himlen och bortom stjärnorna... så att säga!