• Anonym (Yes please!)

Tips på bra dildo?

Hej! Är det någon där som har ett tips på en bra dildo? Jag kräver ganska kraftiga doningar, inga små minivibratorer här inte! Jag har provat Funfactory och jag gillar deras grejer, tyvärr har jag haft lite otur med dem, den sista jag hade gick sönder ganska snabbt. Tråkigt!
    Nu har jag sett en som liknar en delfin... hette något som Dolly Dolphin eller liknande. Någon som provat? Annan som är bra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 10:44
    Efter mycket letande på olika hemsidor så hittade jag en uppladdningsbar dildo - LELO Iris heter den. Tydligen en svensk uppfinning, och så snygg! Vet inte varför men för mig spelar det faktiskt roll hur de ser ut! Har någon någon erfarenhet av den? Den var j*vligt dyr, ca 900 spänn, så jag hoppas att den håller vad den lovar. Kommer på posten om några dagar!!! Kul att testa!!!;)

• Svar på tråden Tips på bra dildo?
  • Anonym (mm)

Det som jag kan rekommendera dig är att köpa en Rabbit!! Jag och många med mig tycker att den är himmelsk

• Anonym (kaninälskaren)

Ja kaninen är den bästa jag haft, tyvärr så köpte jag den på box2you tillsammans med ett ägg båda gick sönder snabbt. =0(

• Anonym (Yes please!)

Jag har redan en typ rabbit och jag är inte riktigt nöjd med den. Jag är i princip inte ute efter en dildo att ha inuti, då jag har min man inuti {#lang_emotions_laughing} utan är mer intresserad av en dildo jag kan använda till klitorisstimulering. Den jag har är en sådan som snurrar runt och som även har en klitoriskittlare. Jag är inte så förtjust i den utan är mer ute efter en dildo med kraftig motor i toppen så att vi med gemensamma krafter kan ta mig till himlen och bortom stjärnorna... så att säga! {#lang_emotions_wink}

• Anonym (I <3 Stranger)

Funfactorys Stranger!!! Han är välanvänd och har gått i pension flera gånger men ingen ersättare är lika bra så han kallas åter till tjänst. Han var rätt dyr men nu lutar det åt att köpa en Stranger Jr

• Anonym

Köp en Rabbit ... Min flickvän älskar den...

• valkyrie

jag skulle rekonendera dej ett ägg i stället mångsidig och hellt underbar

• duries

Anonym (Yes please!) skrev 2009-08-18 15:09:53 följande:

Hej! Är det någon där som har ett tips på en bra dildo? Jag kräver ganska kraftiga doningar, inga små minivibratorer här inte! Jag har provat Funfactory och jag gillar deras grejer, tyvärr har jag haft lite otur med dem, den sista jag hade gick sönder ganska snabbt. Tråkigt! Nu har jag sett en som liknar en delfin... hette något som Dolly Dolphin eller liknande. Någon som provat? Annan som är bra?TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 10:44Efter mycket letande på olika hemsidor så hittade jag en uppladdningsbar dildo - LELO Iris heter den. Tydligen en svensk uppfinning, och så snygg! Vet inte varför men för mig spelar det faktiskt roll hur de ser ut! Har någon någon erfarenhet av den? Den var j*vligt dyr, ca 900 spänn, så jag hoppas att den håller vad den lovar. Kommer på posten om några dagar!!! Kul att testa!!!;)
    Tips på bra dildo är helt enkelt att låta killen göra en avgjutning. Fick en sån av min i födelsedagspresent för två årsedan. Asläcker :)
  • Xpando

Hej
    Min fru har en klitoris simulator som heter Pocket Rocket.
    Den är riktigt bra och som det låter så tror jag att det är precis en sådan som du är ute efter.

/A

• Anonym (Mr X)

Hej!

Jag tycker du ska testa en glasdildo köpte en sån till min sambo. Hon gillar den skarpt.. Finns bilder på den på secretdreams.blogg.se

• Anonym

Ett ägg är väldigt bra att ha, den kan du ha som klitorisvibrator men samtidigt ha i dig samtidigt som din kille är inne i dej!!

Sen finns det ju penisringar som vibrerar som ger dig den stimulans du vill ha samtidigt som du har killen innuti.

• majsis36

Precis som föregående talare kan jag varmt rekommendera en penisring med vibrator. Min absoluta favorit nu är www.crismas.se/emotion-penisring-set.

När det kommer till rabbit vill jag bara säga att G1 vibe är underbar. Testa den. Den tar dig till sjunde himlen. Det gör den för mig varje gång vi använder den. www.crismas.se/g1-vibe

• mungipa

De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
    Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]
    Säljer även vuxenspelet monogamy!

Svar på tråden Tips på bra dildo?