Hjälp vad ska jag göra?!
Jag träffade min sambo för ca 1,5 år sedan och vi har redan en 7 månader gammal dotter. Allt gick väldigt snabbt, jag blev gravid, han flyttade in hos mig och 9 månader senare var vi föräldrar. Graviditeten var jobbig, hade en massa humörsvängningar och var irriterad och ledsen för det mesta. Det första halvåret med vår dotter har varit skitjobbigt. Vi bor i en etta och det har inte varit lätt. Jag har hela tiden försökt att se framåt, försökt se tiden som en jobbig period som skulle gå över. Jag har nu fått nytt jobb och vi ska flytta till en större lägenhet på annan ort. När allt var klart och jag hade sagt upp mig från mitt gamla jobb så sa min sambo plötsligt att han inte visste om han ville flytta med. Tiden efter har varit ett rent helvete. Han beter sig konstigt, säger att han inte är kär i mig, umgås hellre med kompisar än med mig och dottern. Vi kommer flytta och han ska då vara hemma med vår dotter i 6 mån. Vi ska bo tillsammans men jag funderar på om det verkligen är det bästa. Han verkar inte vilja ge det ett nytt försök trots att jag verkligen har försökt bättra mig, visa mer kärlek, inte vara sur etc. Jag får ingenting tillbaka, han vill inte ens pussa mig, säger aldrig att han älskar mig. Han stänger mig ute. Vet inte vad jag ska göra! Vill fortfarande vara med honom men om han inte vill så blir det bara destruktivt. Mår skitdåligt och känner att det går ut över vår dotter. Har inte alls samma tålamod med henne som förut och blir lätt arg och irriterad på henne trots att jag vet att hon är för liten för att förstå.... Vill inte att hon ska påverkas av att jag mår dåligt! Vet inte hur länge jag kommer orka, är på bristningsgränsen hela tiden....