saknad
Hej
Jag e tjej på 24 år och har en son på 6 år från ett tidigare förhållande,för 2 år sedan så träffade jag en kille i skolan och vi blev tillsammans efter 10 dagar efter att skolan hade börjat.Och vårat förhållande var jätte bra och det blev bara 1 år 7 månader och det är jag som har gjort slut för jag hade inga känslor men vi träffas nästan varje dag och han sover här i mellanåt.Vi har varit KK ett tag nu men jag börjar känna att jag älskar honom mer och mer.Jag har sagt detta till denna underbara kille och han säger bara att "vi får se vad som händer i framtiden".Jag har visat massor av kärlek till honom han har fått blommor m.m och nu det var den 16 var det extra jobbig dag för det skulle ha varit våran 2 års dag och då hade vi pratat lite om att en gemensam kompis skulle få helt fria händer och laga 3 rätters middag eftersom han e utbildad till kock.Men det blev inget då men nu e jag sugen på att vi skall träffas och jag har med mig lite mat så vi kan ha lite romantiskt på stranden bara han och jag.Eftersom jag e barnledig så tänkte på detta och sedan att han fyller år på måndag nästa vecka och då får han detta som en liten present av mig.Det jobbigaste just nu är att han lite intresserad av en kompis och även hon e lite intresserad.Men kommer inte klara av att om det nu blir de 2 vi har i allafall barn och det är bara 1 års mellanrum och de leker bra.Men det skulle ju bli fel om min son får se mitt ex hemma hos henne och de kanske myser i soffan eller ngt vill inte ens tänka på det för det få mig bara att må dåligt.Vill så gärna att det skall bli vi 2 igen saknar och älskar honom så än har varit så arg på mig att jag har gjort slut.En annan kompis har pratat lite med honom då han bodde fortfarande hemma och kom med några kloka råd att han skulle ta chansen att flytta hemmefrån,träffa mig då och då om det känns bra på så sätt kan man mogna och det tycker jag att han har gjort.Han har en egen lägenhet,han bryr sig mer vad som händer med min son,leker lite när han e här frågar om jag behöver hjälp med något..En del av sakerna saknade man när vi var tillsammans det var lite därför jag gjorde slut.Men jag vill gärna veta vad man kan göra mer så det kommer gå bra för oss igen.Vi e båda arbetslösa men jagar jobb varje dag men han har ju haft turen och fått A-kassa och jag väntar fortfarande besked från ALFA-kassa och det tar också knekt på mig att hålla på att låna av mina föräldrar hela tiden.Det som är också jobbigt att möta denna "kompis" som e också intresserad av honom när hon vill komma hit och prata lite det slutar nog bara mest att jag bara lipar och jag tänker att jag vill bara säga "Låt honom vara för det är jag som vill ha honom" låter väl som rena barnleken och slåss om vem skall få honom.Hela förra veckan sov han här för att jag mådde inte bra,men det om jag skall kontakta någon kurator eller något eller har du några kloka ord till mig,vi e lika på det mesta och det är så mysigt att det finns en kille som tänker samma som jag,vi har ju tänkt på framtiden mycket tillsammans och det vore trist att inte följa våra drömmar tillsammans
Snälla hjälp mig vill så gärna ha honom igen