Nån som kände sig sjuk innan ni plussade?
Är idag på dag 10 efter äl (bim-5)och antingen håller jag på att bli sjuk eller så e jag gravid om detta nu kan va ett symptom?
Har tempat varje morgon och fick stegring efter äl... 6 dagar efter äl (i lördags) fick jag en stegring igen och tempen har hållt sig så hög sedan dess, det var efter det jag började känna mig hängig tillåfrån, matt i kroppen och en "jag e nog på väg att bli sjuk"-känsla ...är det möjligt temphöjningen berodde på att ägget fäste? Jag har ingen aning om det e så, va bara en tanke som slog mig...
Eller så e jag helt enkelt på väg att bli sjuk...;) men har ju kännt såhär sedan i lördags borde jag inte blivit sjuk nu då om det varit såhär sen dess? Och det är inte konstant, det kommer och går..där emellan mår jag som vanligt..
Kollade tempen innan, då va den på 38,1 men känner mig inte dåligt bara lite matt. I vanliga fall hade jag legat nerbäddad i sängen + behövt ta febernedsättande vid 38grader... Jag e helt enkelt bara väldigt varm
Någon av er där ute som haft feberkänsla som symptom innan ni plussade?
Letar jag andra symptom så hittar jag nog massor om jag vill men molvärken finns där oxå, diffust i livmoder+ att det "drar" lite ner i ljumskarna ibland...
Vad tror ni?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-21 20:34
4 dagar innan BIM lyckades jag få till ett fint & tydligt PLUS!!!
Känner mig inte så sjuk längre...bara väldigt gravid