Ägglossning efter missfall
Hejsan
Jag är en tjej på 36 år som försöker att få barn med min 38-åriga pojkvän han har två barn sen tidigare.
Jag har i April och i Juli haft missfall och nu har jag en lite kanske konstig fråga om när ägglossningen kommer igång.
Mitt första missfall i April skedde i vecka 8-9 så med andra ord runt då jag skulle ha haft mens om jag inte vart gravid min mens kom tillbaka vid rätt tidpunkt en månad senare och sedan hade jag ännu en mens innan jag blev gravid igen.
Mitt andra missfall kom i vecka 5-6 altså mitt mellan då jag skulle ha haft mensen ifall jag inte hade vart gravid.
Så nu går jag och väntar på att jag kommer att få min mens mitt andra missfall påbörjades runt 19 Juli och dom senaste dagarna har jag fått en konstig känsla av att vara gravid igen har inga som helst graviditets syntom utan det är mer en fjärlils lik känsla i magen att jag är gravid (har känt liknande vid de andra graviditeterna med) men eftersom jag inte har haft nån mens vet jag ju inte om det ens är möjligt kan ägglossningen kommit igång?
Är det nån som vet hur ägglossningen fungerar efter ett missfall?
Sen undrar jag också om nån har några tips om hur man kan övertala en läkare att påbörja en utredning om varför man fått missfall utan att ha haft tre misfall tror inte jag orkar med ett till missfall och dessutom är jag ju uppåt åren är man 20-30 känner man att man ju har tid medans när man är 35+ och inte har några barn känner man att tiden rinner en ur händerna.
Skulle vara tacksam för alla svar och råd
Kram Belindra