• Just me

Turkiet ospec???

Hej hej...
    Skulle vilja veta om någon här har åkt till Turkiet i år med ospecificerat??
    Hur var hotellet ni bodde på och vilket bolag åkte ni med??
    Jag och sambon ska troligtvis åka nästa vecka, ha dock inte bestämt oss för vart o just därför så tänkte vi att det kan vara kul att inte veta vart man hamnar :)

• Svar på tråden Turkiet ospec???
  • tallevante

hej! jag har vart i turkiet jättemkt! min bästa kompis man är från turkiet. åk dit säger jag bara, vilket underbart land! jag har åkt ospec dit många ggr, då hamnar man oftast i alanya vilket jag tycker är mindre bra..side är det bästa, fina stränder å stan är så himla romantisk å mysig. alanya är ju en storstad å stranden e inte alls lika fin där. vart i marmaris en gång me. maten är fantastisk!

• Just me
    tallevante skrev 2009-08-20 16:57:19 följande:
    hej! jag har vart i turkiet jättemkt! min bästa kompis man är från turkiet. åk dit säger jag bara, vilket underbart land! jag har åkt ospec dit många ggr, då hamnar man oftast i alanya vilket jag tycker är mindre bra..side är det bästa, fina stränder å stan är så himla romantisk å mysig. alanya är ju en storstad å stranden e inte alls lika fin där. vart i marmaris en gång me. maten är fantastisk!
    Ja, eller hur? Tunrkiet är underbar!!! jag har varit där 2 gånger, en gång i kemer och en gång i side, bägge var kanon. Blir dock lite orolig över ananya för det känns inte riktigt som att det e en toppen ort, iaf inte när man kolla på hotell bilder på olika sidor och hur det ser ut runt om... hoppas på att man får hamna på ett bra ställe iaf :) har du åkte med apollo vs solresor?? tänkte vilket hotell du tyckte va bäst iaf. Vet inte om det e jag som inbillar mig men tror du inte att solresor har bättre hotell än apollo? iof så har det kanske med tur eller otur att göra. Egentligen kanske man inte ska tänka så mycket o bara se vart man hamnar ... huvudsaken att man får åka bort o njuta :) tack för svaret också :)
  • tallevante

jaha du har vart där! men du jag tycker ni bokar å åker bara å jag väljer hellre apollo än solresor! men alanya funkar en vecka för avkoppling! d e jättefint i alanya me!

• tallevante

förresten jag har åkt på semester sen jag var 18 år, nu e jag snart 30 och jag har alltid åkt ospec så oroa dig inte för det! jag tycker det är lite spännande! sen är man ju inte så mycket på hotellet, huvudsaken är att det finns wc dusch och balkong tycker jag och det finns det ju på alla hotell. skulle man hamna på ett riktigt risigt hotell utan nåt sånt vilket jag aldrig har gjort, ja då kan man ju kanske byta upp sig lite på plats sen.

• Just me

hej.. jo jag har också åkt ospec förr och har hamnat på bra hotell faktiskt. Har tyckt att vi haft riktigt tur med boendet men den här gången fegade jag lite...hihi.. ända som tycks finnas nu inför onsd e Ving o Solresor, men det lutar ändå åt ving, det e billigar e man åker ju ändå ospec så man vet ändå inte vart man hamnar o vad man har för tur eller otur. Kan lika gärna va så att man hamnar på ett dåligare hotell för den dyrare priset :)
    Äsch huvudsaken e att man åker iväg och det ska bli så himla kuuuul!! kramen

• borderline

Hej.
    Vi har också åkt ospecifiserat ett par ggr.
    Ett tips är att man oftast kan betala litet till-lägg om
    man t.ex vill bli garanterad pool, restaurang el bad på hotellet mm

Man vet då fortfarande inte vart man hamnar utan bara att det finns pool, och oftast är det ju de finare hotellen som har det ;o)

Trevlig Resa! Ellie

• borderline

Ps! Åkte helt ospec. med Ving (har jag för mig) annars Fritidsresor för
    1995kr (14dar) och hamnade i Side.

Över förväntan! Vi var 2pers och fick en stor trerums hotellägenhet med 3 balkonger, alla tiders! 2 pooler på hotellet.

Tjing!

• Just me

oj det låter kanon det!! hihi... oh vad jag ser fram emot det :)

• onoff

MEN åk INTE med detur ospec, har gjort den 3 ggr och hamnat på olika hotell som jag var riktigt missnöjd över. En ospec kostar nästan lika mkt som en spec sista minuten resa. Jag kan varmt rekommendera nazar.se till turkiet... Vi åkte till ett 5 stjärnigt lyxhotell all inclusive för 5700 kr/pp för två veckor... Det kan man snacka om billigt!!! =)

Svar på tråden Turkiet ospec???