tallevante skrev 2009-08-20 16:57:19 följande:
hej! jag har vart i turkiet jättemkt! min bästa kompis man är från turkiet. åk dit säger jag bara, vilket underbart land! jag har åkt ospec dit många ggr, då hamnar man oftast i alanya vilket jag tycker är mindre bra..side är det bästa, fina stränder å stan är så himla romantisk å mysig. alanya är ju en storstad å stranden e inte alls lika fin där. vart i marmaris en gång me. maten är fantastisk!
Ja, eller hur? Tunrkiet är underbar!!! jag har varit där 2 gånger, en gång i kemer och en gång i side, bägge var kanon. Blir dock lite orolig över ananya för det känns inte riktigt som att det e en toppen ort, iaf inte när man kolla på hotell bilder på olika sidor och hur det ser ut runt om... hoppas på att man får hamna på ett bra ställe iaf :) har du åkte med apollo vs solresor?? tänkte vilket hotell du tyckte va bäst iaf. Vet inte om det e jag som inbillar mig men tror du inte att solresor har bättre hotell än apollo? iof så har det kanske med tur eller otur att göra. Egentligen kanske man inte ska tänka så mycket o bara se vart man hamnar ... huvudsaken att man får åka bort o njuta :) tack för svaret också :)