• Anonym (Viktoria)

Hans testiklar försvinner vid samlag

Dum fråga kanske, men vid sex så försvinner testiklarna upp i kroppen. Han vill att jag (under sex) gärna får ta på dom lite , men när dom åker upp i kroppen är det svårt att hitta dom och framför allt så går det ju inte klämma på dom, annat vore ju om dom höll sig till pungen hela tiden. Är det så med alla killar, VARJE gång under samlag, att dom åker uppåt i kroppen?

Vet inte själv om han är medveten om att dom åker uppåt då han vill att jag ska pilla på dom, men jag försöker iaf pilla ner dom igen. Komplicerat tycker jag.

• Svar på tråden Hans testiklar försvinner vid samlag
  • Anonym

känner igen det där, men han tänker liksom kanske inte att det just är kulorna du ska stimulera utan området kring och på pungen.

Många killar älskar att bli stimulerade kring anus. Testa det =)

• Anonym (Viktoria)
    Anonym skrev 2009-08-20 13:23:47 följande:
    känner igen det där, men han tänker liksom kanske inte att det just är kulorna du ska stimulera utan området kring och på pungen.Många killar älskar att bli stimulerade kring anus. Testa det =)
    Jag vet! Har provat närma mig hans anus men han skäms för det. Han tycker det är gay men han säger nog bara så för att han skäms, men.. Testiklarna försvinner hela tiden.
  • Anonym

men sluta fokusera på att de åker upp.. så är det liksom bara för vissa =).

haha klart att han tycker det är gay innan han testat, men om så många män älskar det så kan dom ju inte ha fel =).

• NadiaMi

Men skippa testiklarna då om du inte kan hitta dem.
    Smek pungen och huden kring pungen istället för jag tror inte att han njuter mindre av beröring bara för att testiklarna råkar vara utom räckhåll.

Det är väl ganska vanligt att pungen dras ihop och testiklarna lyfts upp när mannen är upphetsad men hur pass mycket det dras upp/in är individuellt.

• VanDerToffel

Bara att trycka ut dom tillbaks. Dom åker inte dit av själv utan när dom blir i kläm mellan era kroppar.

Kanske man borde börja använda det dom preventivmedel, trycka upp dom i kroppen under arbetsdagen. Spermier tycker ju inte om kroppstemperatur

• 86TiAn82

Har aldrig varit med om något sånt :O

• StorFot

Har vart med om det vid enstaka tillfällen, testiklarna hos män dras uppåt vid slagsmål, stress, i princip när testosteronet far ut som en dusch i kroppen aller adrenalin... det ett skydd som kroppen står för, tänk lite som hästarna, illa om man blev sparkad under parningen (vi är ju djur) och det ligger kvar... uppdragandet alltså...

• Anonym
    VanDerToffel skrev 2009-08-20 14:43:46 följande:
    Bara att trycka ut dom tillbaks. Dom åker inte dit av själv utan när dom blir i kläm mellan era kroppar. Kanske man borde börja använda det dom preventivmedel, trycka upp dom i kroppen under arbetsdagen. Spermier tycker ju inte om kroppstemperatur
    haha fyfan vad osexigt, börja slita dra... näää låt dom små bollarna va =)
  • Cerasus
    Bara att trycka ut dom tillbaks. Dom åker inte dit av själv utan när dom blir i kläm mellan era kroppar. Kanske man borde börja använda det dom preventivmedel, trycka upp dom i kroppen under arbetsdagen. Spermier tycker ju inte om kroppstemperatur
    Där har du alldeles fel. De kan definitivt dra upp sig själva, eller rättare sagt så sitter det muskler där vars enda uppgift är att höja och sänka kulorna. På vissa är de mer aktiva än andra. På några är de överaktiva.
  • bodegapeppe

På mig kan dom krypa ihop närmare kroppen när jag blir riktigt kåt eller det är kallt, dock sällan in i kroppen. Jag tycker det känns mer upphetsande när dom är mer "hårda" än hängiga, men smaken är som baken.

• VanDerToffel
    Cerasus skrev 2009-08-21 10:18:07 följande:
    Där har du alldeles fel. De kan definitivt dra upp sig själva, eller rättare sagt så sitter det muskler där vars enda uppgift är att höja och sänka kulorna. På vissa är de mer aktiva än andra. På några är de överaktiva.
    Visste nog att dom drar sig närmare kroppen (bl.a för att kompensera temperaturväxlingar) men har aldrig tänkt på att dom skulle kunna åka ända in av sig själv. Är det bara att knipa för näsan och dra in luft så säger det *plop*?
  • Zamorak

kulorna åker upp vid kyla, utlösning värme mm mm....bara dom kommer ner så gör de inget Dock kan de kännas obehagligt ibland

• Anonym
    bodegapeppe skrev 2009-08-21 10:33:58 följande:
    På mig kan dom krypa ihop närmare kroppen när jag blir riktigt kåt eller det är kallt, dock sällan in i kroppen. Jag tycker det känns mer upphetsande när dom är mer "hårda" än hängiga, men smaken är som baken.
    håller me dig... hårda är sexigt...
  • Anonym (Viktoria)
    Bara att trycka ut dom tillbaks. Dom åker inte dit av själv utan när dom blir i kläm mellan era kroppar.Kanske man borde börja använda det dom preventivmedel, trycka upp dom i kroppen under arbetsdagen. Spermier tycker ju inte om kroppstemperatur
    Nej! Det är faktiskt samma sak när jag suger, så märker jag att dom åker upp. Både testiklar på vasin sida av benen typ, ser lite märkligt ut faktiskt Så jag tror inte det har med att jag klämmer honom för hårt. Faktiskt.
  • Anonym (Viktoria)
    bodegapeppe skrev 2009-08-21 10:33:58 följande:
    Jo men jag håller med dig, fast mjuka bollar är lättare att ha inne i munnen Hursomhelst, jag har lärt mig något nytt, iaf
  • Anonym

Det är normalt att dom åker upp, men är du säker på att han verkligen vill att du ska klämma? Jag skulle nog snarare gilla smekningar, och har ni oralsex kan du ju försiktigt trycka ner dom om du vill ge dom en omgång med tungan, vid det tillfället är det kanske inte lika klurigt, vet man bara hur man ska trycka är det nog inte så svårt.

Svar på tråden Hans testiklar försvinner vid samlag