• elinile

Vad kostar en bra overall i stl 86 el 92 i Ullared?? Någon som köpt o har en bild att visa?

Som sagt, någon som har lite bilder att visa så man vet hur de ser ut? Är de bra?

• Svar på tråden Vad kostar en bra overall i stl 86 el 92 i Ullared?? Någon som köpt o har en bild att visa?
  • Glamrockare

jag har köpt mkt vinter kläder där under åren o det är precis lika bra som de som man köper här i vissa butiker.

vad kan de kosta i runda slängor 130 spänn kanske där omkring kanske lite billigare beroende på sort märke osv.

Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Mollan

Jag skulle nog snarare tro att en bra overall kostar 200-300 kr där. Då har jag bara kollat på Finetex-material. Kanske finns det billigare i bävernylon. Hur som helst är de mycket billigare än i någon annan affär!

• sofia23

mellan 179-259 tror jag är normalt

• Glamrockare
    Mollan skrev 2009-08-20 21:07:27 följande:
    Jag skulle nog snarare tro att en bra overall kostar 200-300 kr där. Då har jag bara kollat på Finetex-material. Kanske finns det billigare i bävernylon. Hur som helst är de mycket billigare än i någon annan affär!
    Det stämmer nog! det är ju fodrade regnställ jag mummlar om!!! idiot....jag alltså
    Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Isa83

Hej!

Jag var där förra veckan och köpte två st overaller i Finetex-material. De kostade 269kr st. Köpte en Grön/svart och en grå/svart, jättesnygga & som sagt MKT billigare än i andra affärer där man får ge 6-700kr för en lika...
    Storlekarna är dock väldigt stora. Min son har 86/92 i vanliga käder och fick köpa 74/80 i overallerna o de passa perfekt!

• Isa83

Priset varierade mellan 249-299kr på de overaller jag kolla på några billigare såg jag inte, men de får säkert in mer nu framåt hösten...

• Kina79

Bilden i mitt galleri som heter första snön är en overall köpt i Ullared. Den gav vi 199 kr för.

Storasysters fick vi slänga i mars eftersom hon nött upp tyget i rumpan, så jag tyckte inte det var mkt att spara till lillasyster

Svar på tråden Vad kostar en bra overall i stl 86 el 92 i Ullared?? Någon som köpt o har en bild att visa?