• dokka

Ringa med Com Hem?

Nån här som har ComHem som fast telefoni?
    Funkar det bra?
    Tycker ni att det har blivit billigare om ni jämför med Telia (om ni nu hade det innan)?

Funderar på att byta till ComHem nu när jag flyttar, men vet att det för några år sedan inte alltid funkade så bra. Mycket avbrott osv... Men jag tänker att tekniken går ju framåt, så kanske är det bättre idag?

• Svar på tråden Ringa med Com Hem?
  • Phlippan87

hade comhem innan, nu telia och jag hade gärna bytt tillbaks till comhem... betalade då ca 60 kr extra/månad för att ha fria samtal till fasta nätet också, kanonbilligt (hade combo-paketet)

• Majsan70

Det funkar toppen! Har ringt med dem i flera år nu. Vi har telefoni Large med lite xtra o det blir mycket billigare än det var att r inga med telia. betalar för hela paketet med tv , bredband o telefoni mellan 7-900 kanske per månad. Lite beror på hur mycket barnen ringt mobiler för.

• lilla sandra

Har comhem nu o hade telia förut.
    Är kanon-nöjd med CH, inte ett enda avbrott.
    Vi har nått kombo-paket, tv-internet-tele så telefonen är gratis tror jag. Nått sånt iaf. Mkt billigare än Telia o minst lika bra.

• gullican

Jag har också ComBo-paketet dvs bredband, tv och telefoni och det innebär ju det billigaste abonnemanget gratis vilket blir telefonen. Då betalar man ju bara för det man ringer och inget abonnemang, mina räkningar för allt brukar ligga på drygt 600/mån.

• Phlippan87
    gullican skrev 2009-08-20 19:40:23 följande:
    Jag har också ComBo-paketet dvs bredband, tv och telefoni och det innebär ju det billigaste abonnemanget gratis vilket blir telefonen. Då betalar man ju bara för det man ringer och inget abonnemang, mina räkningar för allt brukar ligga på drygt 600/mån.
    jag tror jag gav 598/månad.. då var 59 av det för telefon (eftersom jag hade tillval med fria samtal till fasta nätet)
    nu ger vi ca 700-900 i månaden för samma utbud...
    när jag skulel flytta in i den lägenheten gick jag och frågade runt ang vad som skulle vara billigast, till och med snubben i telia-butiken sa "bor du i ett comhem-hus kan du inte få billigare än med just comhem"
Svar på tråden Ringa med Com Hem?