kan man ha ägglossning fast man är gravid??
har kört med äl stickor o det visade positivt på ägglossning 2 dagar. kan det göra det fast man är gravid?
har kört med äl stickor o det visade positivt på ägglossning 2 dagar. kan det göra det fast man är gravid?
du kan inte ha ägglossning och vara gravid, men en graviditet kan göra att man får utsla på äl-test på samma sätt som på ett gravtest
så då kan jag kolla med ägglossningstestet redan nu om jag är gravid? har bim på lördag.
Är du gravid? I sådana fall, varför testar du med ÄL-tester? Eller försöker du bli gravid? För det är vanligt att få positivt ÄL-test två dagar i rad, ÄL är på första dag med negativ test efter positiv test.
Annars signerar jag Vickan I, du kan få utslag på ÄL-test också under graviditet
Okej, då förstår jag.
Du kan inte få veta om du är gravid eller inte med ett ägglossningstest, då måste du ta ett graviditetstest. Men det kan visa redan nu om du är gravid
Nej kör på de dagarna också, det bästa är om spermier ligger och väntar på ägget när de kommer. Och spermier kan överleva flera dagar inni dig. Du är fertil 3 dagar innan äl, själva äl-dagen och dagen efter äl-dagen (ungefär)
har nyss plussat!!!! hoppas så att detta ska gå vägen, fast jag har mycket mensvärk o det är ju inget gott tecken precis,
mensvärk är ett gott tecken.. det är ett vanligt tecken oxå. livmodern växer mkt i början.. jag hade jätte ont första veckorna.. GARTTIS!!
Tack snälla!
Ts: GRATTIS till ditt pluss!!! =)
Jag tjuv lånar din tråd en sväng hoppas det är okej =)
Såg att Meal hade skrivit att testar man fullt på ägglossningstest en dag och nästa dag är det svagt så innebär det att ägglossningen äger rum..
Så funderar då lite..
Jag testade med full stegring igår morse.
I morse när jag testade igen så var det ett svagt streck.
Så alltså innebär det att jag har ägglossning idag???
PERFEKT i så fall... sexade med mannen igår och då gör vi det idag oxå och kanske imorrn oxå då.. alltså lär vi har goda chanser ;)
Jag har haft ägglossning, då kan jag inte vara gravid va?
Hej
E en riktig noob på detta område men ja har mått illa en vecka nu
Mensen slutade dagen före illamåendet började..var en lätt mens dock
Oftast har ja mått illa när jag käkat.men också vaknat på natten av det.
Hade oskyddat samlag ca 3 veckor sen.
Hat också haft feber
Trodde först d va maginfluensa eftersom nåt liknande med samma symptom går nu..men d e snart en vecka :/
Börjar bli lite orolig