• PappaKent

    magen bara växer

    :) först blir an orolig att de ska bli missfall men för varenda gång magen växer o växer blir jag bara starkare. längtar till i april då våra barn komer ut:) bilder fins i galleri

  • Svar på tråden magen bara växer
  • NaMoOk

    får hoppas att allt går bra...kan förstå längtan det gjorde jag också med mina 2 barn! Det är en riktigt känsla att se och vara med om hur den blir större och större!!

  • Nelson80

    Jag kände exakt som du. Vår väg fram till graviditet var väldigt lång men vi lyckades. Magen växte och växte. Sparkar kändes utanpå magen och man bara längtade till att få träffa krabaten i magen. Minns fortfarande första ultraljudet i vecka 8 då vi fick se ett tickande hjärta. Glädjetårar! Förra veckan föddes vår dotter och känslan går inte att beskrivas. Mera glädjetårar. Ta vara på hela graviditeten. Du blir pappa fortare än vad du tror!

  • Pendulum

    Jag får panik av just sånna helyllekillar som ni. Min tjej är gravid och jag vill bara ha ut skiten ur henne. Vill inte se henne växa mer för jag tänker bara på Ailen filmerna. För mig är en graviditet ett nödvändigt ont för att få ett barn. Jag önskar att jag tänkte på ett annat sätt men jag har varit likadan hela livet.

  • Sniffy

    Grattis och hoppas allt går bra, passa på att sova ut för det lär du inte få göra dom närmsta åren.

    Men det är helt klart värt det.

Svar på tråden magen bara växer