• Anonym (Gegget!)

Får ni aldrig flytningar så att det blir märken i trosorna?

Jag förklarade för två tjejer i min bekantskapskrets (20 och 30 år) att jag jag tyckte det var lite jobbigt att min svärmor skulle tvätta mina trosor när vi bodde där en tid under sommaren, eftersom de är... Tja, vad sade jag... Lite skitiga......

De fattade inte vad jag menade utan trodde jag menade fartränder! Men nej, sade jag, flytningar....!

Men något sådant förstod inte dem, vaddå flytningar så att trosorna blir smutsiga...??

Men jag kan väl inte vara den enda som "flyter" så att det syns i trosorna...?!

• Svar på tråden Får ni aldrig flytningar så att det blir märken i trosorna?
  • Anonym

Ha ha. Nej, det är du inte ensam om. Förstår dig precis.

Har killkompisar som har sagt att enda sättet att behålla romantiken i ett förhållande är att aldrig kolla i en tjejs trosor när man tvättar. Nu är det rätt omoget sagt, ville bara påpeka att det är rätt allmänt känt att tjejer har flytningar.

• Anonym (Gegget!)
    Anonym skrev 2009-08-21 08:05:04 följande:
    Ha ha. Nej, det är du inte ensam om. Förstår dig precis.Har killkompisar som har sagt att enda sättet att behålla romantiken i ett förhållande är att aldrig kolla i en tjejs trosor när man tvättar. Nu är det rätt omoget sagt, ville bara påpeka att det är rätt allmänt känt att tjejer har flytningar.
    TACK! Jag började känna mig som en gegg-alien!
  • Anonym

Jag förstår precis vad du menar..
    Jag har alltid haft så mkt flytningar att det blir fläckar i trosorna..
    Jag tycker själv att det är lite äckligt att ta i, för när det torkat blir det ju frasigt..

Men jag vet att min syster, min mamma och min kompis har det lika dant.. Så tror att det är rätt vanligt..

• Anonym (Tess)

Här finns en till.
    Nu under graviditeten är det ännu värre med :(
    Som man hällt fil i trosorna ibland.
    Och det där med att killar inte ska kolla tjejers trosor, det är nog lika för bägge där.
    Jag tittade i sambons kallingar en gång, BIG mistake.

• aleksa98

haha trodde faktiskt att alla hade det så, flytningarna finns ju av en anledning men tycker du att det e jobbigt så kan du ha trosskydd, ett litet tips

• LondonAnnika

Ni är inte ensama mina medsystrar!!

Min sambo han tyckte mina trosor var rätt äckliga en gång när han tvättade så han slängde de i stället men som kompensation åkte han och handlade ett par!

• Anonym

Jag skulle inte ens vilja tvätta mina egna trosor om jag inte använde trosskydd. Sen blev det ohållbart att tvätta jeansen varannan dag på grund av att de blev så ofräscha.
    Du är inte ensam.

• Anonym
    aleksa98 skrev 2009-08-21 08:16:54 följande:
    haha trodde faktiskt att alla hade det så, flytningarna finns ju av en anledning men tycker du att det e jobbigt så kan du ha trosskydd, ett litet tips
    Nu är det ju så att trosskydd gör flytningarna värre.. Visserligen så är det fräschare men bästa sättet att minska på flytningarna är att va naken så mkt som möjligt.. Ju varmare det blir och ju mer instängt det blir, ju mer flytningar får du...
  • Anonym

Jag har också flytningar, så oroa dig inte, du kära medsystra gegg-alien

• Anonym (Gegget!)

Herreguuuud,vad skulle man göra utan FL...!! Tack!

Svar på tråden Får ni aldrig flytningar så att det blir märken i trosorna?