• Junior mint

Husspindel i badrummet!!!!

Hittade precis en STOR husspindel i badrummet! Skulle bara lägga in lite nya handdukar. Jag tände inte ens lampan, men min reptilhjärna spottade direkt en mörk fläck på kaklet i ögonvrån. Den var stor som ett mjölkpaket...! eller en mindre tändsticksask iallafall... Jag började skrika åt barnen att sitta still och inte gå dit. De bara tittade på mig som om jag var dum... Fick tag på en flugsmälla. Hjärtat bankade och det svartnade för ögonen. Jag smällde den och petade ner den i toaletten. OOooääää va äckligt!
    Jag är fortfarande skakig... Jag hatar spindlar!!!!!!!!

• Svar på tråden Husspindel i badrummet!!!!
  • SilverEmma

Du är modig du! jag hade skrikit som en stucken gris & sen spärrat av badrummet för alla till jag fått dit någon som kunde ta bort den till mig!

• Gnillib

Fy fan, jag vet. Jag hade världens största och äckligaste spindel i taket igår. Jag såg inte så mycket av den eftersom jag låste in mig i badrummet och min sambo fick jaga den. Du är verkligen modig som tog hand om den själv, om min sambo inte hade varit hemma så hade jag fått knacka på hos grannarna! *supermes*

(¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • Junior mint

Jag var så illa tvungen att ta bort den eftersom sambon inte är hemma och jag vill inte gå hemma och veta att den är där... usch får rysningar bara av att tänka på det nu...
    Ormar, råttor, getingar och sånt har jag inte ont av... men spindlar....oooooääääää! Då räcker det med en liten.

• Jesster

Häromnatten så var dottern orolig och jag låg med henne i hennes säng med hennes lilla spök-nattlampa tänd. Hon hade precis lugnat sig när jag ser en eneorm svart skugga relativt snabbt röra sig över väggen precis bredvid mig.

Nu hade ju dottern precis lugnat sig så jag kunde ju inte börja yla mitt i natten så jag fick skräckslagen ligga kvar och försökte hålla koll på den där den kilade fram och tillbaka över väggarna och taket. Den var också i storlek av tändsticksask.

Fy fan! Jag var helt kallsvettig.

Den som söker han finner - www.google.se
  • Josefina

Åhh va avis jag blir.. jag hade med önskat att jag vågat döda dem!!! bra gjort!!! Jag undrar oxå varför man alltid kan se spindlar när man är rädd. Till och med utan linser ser jag dem och då ser jag Dåligt utan.. *S*
    Här har jag problemet med en 16månaders som älskar att fånga dem och visa mej. Jag försöker visa mej kaxig men tyvärr slutar det att jag gapar på min son(7 år) som suckar ljudligt och hämtar spindeln *S*
    Han tycker jag ska lära mej ta dem själv för som han sa en dag... - mamma jag kan faktiskt inte passa dej varje dag *S*

• Junior mint
    Jesster skrev 2009-08-21 13:07:20 följande:
    Häromnatten så var dottern orolig och jag låg med henne i hennes säng med hennes lilla spök-nattlampa tänd. Hon hade precis lugnat sig när jag ser en eneorm svart skugga relativt snabbt röra sig över väggen precis bredvid mig. Nu hade ju dottern precis lugnat sig så jag kunde ju inte börja yla mitt i natten så jag fick skräckslagen ligga kvar och försökte hålla koll på den där den kilade fram och tillbaka över väggarna och taket. Den var också i storlek av tändsticksask. Fy fan! Jag var helt kallsvettig.
    å fy farao!
  • Junior mint
    Josefina skrev 2009-08-21 13:09:55 följande:
    Åhh va avis jag blir.. jag hade med önskat att jag vågat döda dem!!! bra gjort!!! Jag undrar oxå varför man alltid kan se spindlar när man är rädd. Till och med utan linser ser jag dem och då ser jag Dåligt utan.. *S* Här har jag problemet med en 16månaders som älskar att fånga dem och visa mej. Jag försöker visa mej kaxig men tyvärr slutar det att jag gapar på min son(7 år) som suckar ljudligt och hämtar spindeln *S* Han tycker jag ska lära mej ta dem själv för som han sa en dag... - mamma jag kan faktiskt inte passa dej varje dag *S*
    Shit, jag har aldrig uppfattat mig själv som modig. Tack!
    Visst är det konstigt hur bra man är på att spotta spindlarna. Va häftigt med en så cool son! Hoppas min kommer bli bättre med tiden. Han är 3år nu och lika rädd som jag. Idag frågade han mig vad det var jag såg, men jag ljög som sa att det var en stor fluga. Vill ju inte att han skall smittas av min spindel kräck.
  • rosen76

Stackars alla spindlar som blir dödade för att de ser så läskiga ut! Jag tar antingen spindeln i ett glas och släpper ut den, även om den är äcklig (sann djurvän som jag är), eller så får sambon ta dem.

• Titti

haha fy....jag tycker det är sååå läskigt. Brukar ringa nån som får komma å ta bort spindeln. Står på säkert avstånd (typ två meter) å har koll så att den inte drar där jag inte kan se den.

• vickis75

Här mosas inga spindlar, jag vågar mig inte i närheten.

Fast när barnen är i närheten gnisslar jag bara lite diskret tänder, ler och säger "nämen ser man på, här är imse vimse spindel!" {#lang_emotions_laughing} Jag vill inte att de ska ärva mina idéer, haha. Inombords ylar jag lite och springer.

Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
Svar på tråden Husspindel i badrummet!!!!