BabyJay skrev 2009-08-21 12:55:06 följande:
Fast jag vill nog kalla vårat riktig hundgård, även om det inte är av sådant där stålgaller som är svindyrt. Tror att gallret är 190-200 cm högt och så spänt mellan tillhörande gröna stolpar. Vi har slipers (heter det så? grova träbalkar är det iallafall) längst ner som vi satt fat gallret i med märlor (hade en rymmar-hund tidigare). Vi har dock en sektion av riktigt hundgårdsgaller och det är dörren, emn det är bara för att den satt på lilla hundgården innan vi utö
kade.Vi har iallafall vår där när vi inte är hemma. Har ett rum i huset som är deras med hundlucka ut till gården. De har väl 80 kvadratmeter att röra sig på där! De vantrivs inte.
aah, okay, men är det riktigt galler i det gröna eller? vad kostade det, kommer du ihåg det? Vi kommer också ha slipers längst ner. Järnvägen går breved huset och det är dessutom massa hundar efter gatan och min ena är inte så glad på okända hundar, så den komemr vara rymmningsäker till max, så inte någon ringer och säger att allka hundarna är på järnvägen!
Vad kostade nätet? och var köpte ni det?
Jättetack för alla svar, väldigt snällt att jag får hjälp!!