• Anonym (Njutaren)

Analdildo första gången

Min sambo överraskade mig här o dagen, hon red mig som vanligt. Efter ett tag så började hon "smussla" med något och sa att jag inte fick titta. Jag löd hennes ord och blundade. Hon fortsatte rida mig och efter ett tag så kände jag hur hon började smeka mitt anus och hon hade glidmedel på fingrarna. Jag blev otroligt kåt av det, sen efter ett tag kände jag hur hon sakta förde in något där bak och det var en sån otroligt skum/skön känsla och hon fortsatte rida mig. Det tog inte många sekunder innan jag kom. Jisses vilken orgasm jag fick det var otroligt grymt skönt. Sen efteråt så fick jag se vad det var hon hade fört upp, det var en liten svart analdildo och det var hur skönt som helst... Så tjejer vill ni överraska eran kille så testa det.. Jag gillade det... Någon mer som testat detta?

• Svar på tråden Analdildo första gången
  • Anonym (Med baktankar)

Mmm ja jag har det, rätt ofta. Min tjej och jag har t o m köpt en "feeldo" som är en dildo som ser ut som en hake. Ena delen är kort och tjock och förs in i kvinnans fitta, den andra delen är kukformad och rätt lång och smal. Den går in i min stjärt. Med den behövs inte några remmar eller annat för att hålla dildon på plats på henne, och jag kan rida henne, hon kan ta mig bakifrån eller i munnen. Väldigt praktiskt. Och kul. Och skönt. Och 1000% sexigt.

• Anonym (På jakt)

Feeldo? Måste kollas upp å det snaraste.
    Tack för tipset.

• Anonym (Njutaren)

Anonym (Med baktankar) skrev 2009-08-26 15:48:40 följande:

Mmm ja jag har det, rätt ofta. Min tjej och jag har t o m köpt en "feeldo" som är en dildo som ser ut som en hake. Ena delen är kort och tjock och förs in i kvinnans fitta, den andra delen är kukformad och rätt lång och smal. Den går in i min stjärt. Med den behövs inte några remmar eller annat för att hålla dildon på plats på henne, och jag kan rida henne, hon kan ta mig bakifrån eller i munnen. Väldigt praktiskt. Och kul. Och skönt. Och 1000% sexigt.
    Feeldo låter spännande, vart har du köpt den?
  • Anonym (Nice)

Vi kan rekomendera Share från funfactory, lite dyrare men är så mycket bättre

• Sara93swe

Efter ha läst och sen googlat lite köpte jag analdildo från lustify.se . Fick hem en rosa  :) analdildo igår och som nybörjare så tog jag en mindre storlek typ storlek 6, för att prova mig fram. Det gjorde lite ont i början men kom på att jag inte hade använt glidmedel och efter en liten stund så fungerade det bättre och nu har jag kört från och med till i 3dagar och börjar faktiskt gilla det. Nu efteråt känns det märkligt att man tidigare inte provat detta haha. Känns bra att köpa på nätet för mig som är ganska blyg live eller vad man säger haha Kyss. Jag ska prova vidare och komma med recension senare under veckan.. just ja. Min man vet ingenting heller. Ska överaska han på söndag då vi firar 5års dag men en riktig djup överraskning :)

• Micke23

Jag och min fru har en strap on, det är grymt upphetsande att se henne i ögonen när hon tar mig.

Svar på tråden Analdildo första gången