• kalmar brud

Cars / Bilar / Blixten McQueen - Någon som har koll???

Sonen samlar på bilar från Cars filmen. Han har många av dom och sen så har han Mack till blixten bilen...

Nu har han börjat prata om att han vill ha KUngen och hans lastbil... Finns det en lastbil till kungen med???

• Svar på tråden Cars / Bilar / Blixten McQueen - Någon som har koll???
  • eec82

kan inte minnas mig att de finns en lastbil till honom, han kan inte mena att de ligget 2 pack och kungen å en annan "lastbil"(vet ej namn) är tillsammans?

Sökte på mattel å cars på nätet och kom upp en bild med massa olika.

• Tessa

Har en pojk som är galen i blixten mm, men kan inte komma på att kungen har en lastbil oxå.
    Han har iofs ett "stall" med helikopter mm i filmen. Men om det finns nån leksakslastbil tillverkad har jag ingen susning om.
    Kanske han bara sett den i filmen och vill ha en likadan?

• MajaVira

jodå, Kungen har en lastbil. Heter tydligen Gray Hauler...

Massor av Cars prylar finns hos

www.playlek.se/se/

Jag fick ett nyhetsbrev från dem igår och där stod att de skulle få in fler av lastbilarna 31 augusti.

• Tessa

Oj oj oj.
    Tur kanske att inte vi har fått det nyhetsbrevet än.
    Trodde inte man kunde få mer prylar av blixten och gänget än vad vi har:)

• MajaVira

Så ni har inte haft "turen" att barnet fått boken som visar typ ALLA bilarna från filmen? Sonen var glad och nöjd att ha Blixten, Bärgarn, Sheriffen, Ramone och Sally. Fick sedan boken och gissa om han ville ha varenda bil? Det är ca 100 stycken! Vissa bilar är med kanske 5 sekunder i filmen. Suck...

• Tessa

Nä, är välsingnade från den boken med.
    Men sonen har ju memorerad varenda bil och tjatar om att han vill ha dom.
    Även 5 sekundarna.
    Sen har nått snille kommit på att man kan ju göra bilarna i olika färger med.
    Och då ska han så klart ha dom oxå.
    Även om det är en exakt likadan som han redan har en halv miljon av redan.

Fast jag var ju likadan med mina My little Pony, så det är väl som man säger.
    What goes around comes around.
    :)

• eec82
    Tessa skrev 2009-08-21 14:43:40 följande:
    Nä, är välsingnade från den boken med.Men sonen har ju memorerad varenda bil och tjatar om att han vill ha dom. Även 5 sekundarna.Sen har nått snille kommit på att man kan ju göra bilarna i olika färger med.Och då ska han så klart ha dom oxå.Även om det är en exakt likadan som han redan har en halv miljon av redan.Fast jag var ju likadan med mina My little Pony, så det är väl som man säger.What goes around comes around.:)
    haha arbetar i butik å tycker ibland synd om en del föräldrar som letar igenom 300 bilar för att hitta just den som deras son/dotter vill ha. Men förstår då jag var yngre var de smurfar nu e de bilar. ;)
  • Tessa

Ja fy tusan.
    Här är hela släkten involverad i letandet i alla möjliga butiker över blekinge och skåne.
    Tur man har stor släkt.

Vi lyckades nästan förstöra vår semester på öland för att vi inte köpte en blå blixten modell jätteliten, för vi hade bråttom och skulle ta det en annan dag, så klart var den slut sen och tårarna ville aldrig sluta rinna på lilla sonen:(
    Men sen hittade vi en i en butik här hemma, så nu är vi världens bästa föräldrar igen :)

• eec82
    Tessa skrev 2009-08-21 14:54:19 följande:
    Ja fy tusan.Här är hela släkten involverad i letandet i alla möjliga butiker över blekinge och skåne.Tur man har stor släkt.Vi lyckades nästan förstöra vår semester på öland för att vi inte köpte en blå blixten modell jätteliten, för vi hade bråttom och skulle ta det en annan dag, så klart var den slut sen och tårarna ville aldrig sluta rinna på lilla sonen:(Men sen hittade vi en i en butik här hemma, så nu är vi världens bästa föräldrar igen :)
    haha antar att de hoppar fort mellan "ni är dumma" till "världens bästa". :)
  • Tessa

Oh ja.
    Det växlar väldigt fort:)
    Men för det mesta är vi bäst!
    Så klart.

• kalmar brud
    MajaVira skrev 2009-08-21 14:32:29 följande:
    jodå, Kungen har en lastbil. Heter tydligen Gray Hauler... Massor av Cars prylar finns hos www.playlek.se/se/ Jag fick ett nyhetsbrev från dem igår och där stod att de skulle få in fler av lastbilarna 31 augusti.
    TACK!!!
    Hittade den på internet. Sonen blev över lycklig
Svar på tråden Cars / Bilar / Blixten McQueen - Någon som har koll???